2016-10-18, 00:23
Medlem
roligaste att se var att det var ett par stycken som försökte bränna hål i nätet med bengaler för att komma ut på planen då man kunde gå fem meter åt sidan och gå igenom där nätet delas
Citera
2016-10-18, 00:40
Avslutad
HAR DET SMÄLLT NÅGOT ÄNNU???

Eller la dif allt krut på att sparka och slå i luften i 80:e minuten?
Citera
2016-10-18, 01:03
Medlem
BenandCos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stockholmsgranaten
HAR DET SMÄLLT NÅGOT ÄNNU???

Eller la dif allt krut på att sparka och slå i luften i 80:e minuten?

lite smått och gott innan/efter match som vanligt, nästan omöjligt att de blir något större på matchdagar nu, snuten har så mycket folk på plats och har tvär koll på all action..
Citera
2016-10-18, 01:59
Medlem
Mojje120s avatar
Bajen sprang för fjärde gången denna veckan. Låt mig presentera bajens respons som alltid "Ni gömde er bakom snuten". Haha era patetiska horungar.
Citera
2016-10-18, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mojje120
Bajen sprang för fjärde gången denna veckan. Låt mig presentera bajens respons som alltid "Ni gömde er bakom snuten". Haha era patetiska horungar.
Raka moppemuschen och sluta spela mangas.
DFG Sveriges största internetfirma.
Citera
2016-10-18, 07:33
Medlem
Citat:

Menar du när ni rullade upp med 5 fulla taxibilar plus en skåpbil och jagade 4 ultras in på Kelly's men ändå inte lyckades storma? Ja shit vilken bedrift! Varför gick ni från greken? Vi var utanför med en bra liga men då var ni redan vid insläppet en timme innan matchstart! Hade ni velat köra mot oss hade det kunnat ske men ni gick in på arenan. Det tysta krig ni för borde upphöra så vi kan köra.
Citera
2016-10-18, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samiska
Börja med att lätta på slipsknuten så att du kan andas ordentligt.

Syftet med mitt inlägg var att att fiska lite efter vad du tror att ditt inlägg här kommer förändra scenen?
Kanske var det att folk skulle ska ha lite extra ångest över att gå till jobbet imorgon då man eventuellt råkar jobba för dig och mister jobbet?

Ja, fiska är ni bra på när ni inte sitter i kåtan och jojkar.
Du kan ge dej fan på att om jag får reda på om någon av mina anställda bär baklavas på fritiden och sabbar matcher, bränner bilar eller beter sej som idioter på annat sätt så kommer en liten organisationsförändring initieras.
Citera
2016-10-18, 08:14
Medlem
Citat:

Texten i din avatar speglar dej verkligen perfekt utifrån ditt inlägg. Gissar att du var en av de maskerade som stod på plan och pekade finger åt alla andra åskådare, kände du dej tuff då?
Citera
2016-10-18, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorbuSdowN
Menar du när ni rullade upp med 5 fulla taxibilar plus en skåpbil och jagade 4 ultras in på Kelly's men ändå inte lyckades storma? Ja shit vilken bedrift! Varför gick ni från greken? Vi var utanför med en bra liga men då var ni redan vid insläppet en timme innan matchstart! Hade ni velat köra mot oss hade det kunnat ske men ni gick in på arenan. Det tysta krig ni för borde upphöra så vi kan köra.
Varför körde ni inte utanför o'learys isf?
Livräddaste jävla ligan jag någonsin sett.
Inte lika roligt när man inte är dubbelt så många, eller hur?
Citera
2016-10-18, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crewcutcrew
Varför körde ni inte utanför o'learys isf?
Livräddaste jävla ligan jag någonsin sett.
Inte lika roligt när man inte är dubbelt så många, eller hur?

Bra bortförklaring. "Varför körde ni inte utanför o'learys" vi visste att ni satt på greken så vi gick dit. Varför stannade ni inte kvar? Istället för att gå in en timme innan matchstart. Hade vi vetat hade vi kommit ner. Smart av er att sätta er där när ni vet att det står bussar utanför, typiskt er!
Citera
2016-10-18, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Per Feckt
Det är inte DFG som släpper filmen. Det är en helt vanlig spelfilm som aldrig verkar släppas.
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=jddgPYC7WYI

(FB) Sveriges första huliganfilm För evigt trogen

Den där svarta killen är han med i dfg? Han var väll med i snabba cash också?
Citera
2016-10-18, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorbuSdowN
Bra bortförklaring. "Varför körde ni inte utanför o'learys" vi visste att ni satt på greken så vi gick dit. Varför stannade ni inte kvar? Istället för att gå in en timme innan matchstart. Hade vi vetat hade vi kommit ner. Smart av er att sätta er där när ni vet att det står bussar utanför, typiskt er!
Vadå bortförklaring?
Frågar igen,varför körde ni inte när ni fick tillfälle?
Typiskt er!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in