2016-10-17, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl
Härligt! Exchangen rullar igen! Nu ska jag börja samla expired igen. Skitkul! Jag har ju dubbelt så många coins också. Framtiden är ljus! Min lilla insats är nu värd över 100k. Synd att jag bara får sälja av €12 per dag. Nååågra av dessa transaktioner blir ju expired dessutom. Vilket skämt. Den här tråden
är stor humor att följa när försvararna dyker upp. Fortsätt!
Den som spar han har.......

Låt oss se in i framtiden till andra kvartalet 2018, då har dina 100k blivit närmare 600k, och du har mer än
1 000 000 merchans där du kan göra dig av med dina Onecoin. ......
Då kommer du vara glad över att du inte kunde bränna dina Onecoin så enkelt nu........

Då är Onecoin den största kryptovalutan och ingen vill känna vid sig Bitcoin.......
Pellets, Cristall, HelgeBuk, Treor m fl bannar sig själv över att dom kunde va så in i helvetes dum och inte hoppa på Onecoin tåget..........
Senast redigerad av loser71 2016-10-17 kl. 18:05.
Citera
2016-10-17, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loser71

Låt oss se in i framtiden till andra kvartalet 2018, då har dina 100k blivit närmare 600k, och du har mer än
1 000 000 merchans där du kan göra av dig av med dina Onecoin. ......
Då kommer du vara glad över att du inte kunde bränna dina Onecoin så enkelt nu........

Då är Onecoin den största kryptovalutan och ingen vill känna vid sig Bitcoin.......
Pellets, Cristall, HelgeBuk, Treor m fl bannar sig själv över att dom kunde va så in i helvetes dum och inte hoppa på Onecoin tåget..........
2018 finns inte OneCoin längre.
Förresten varför försvarar du inte Edsbyn idag???
Citera
2016-10-17, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
En del är lite väl taskiga håller jag med om, det är ju inte ditt fel att du är som du är.

Men låt mig fråga en sak!

Varför behöver du hålla på med Onecoin, är du inte rik nog genom guldet?

Hahaha....jo men det är kul att få gå i bräschen för nåt nytt också....
Det ena behöver inte utesluta det andra.

Ska erkänna att jag har hjälpt en del i min downline i Emgoldex som inte haft lika "tur"
som jag att komma med tidigt i Emgoldex och "Follow The System".

Dom är lyckliga Onecoin ägare idag istället.....
Citera
2016-10-17, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cristall
2018 finns inte OneCoin längre.
Förresten varför försvarar du inte Edsbyn idag???
Hahaha.....Cristall, ska vi slå vad.....??
Vi sätter 1 000 Onecoins i potten.....

Angående Edsbyns IF, ja har det inte gått rätt till så är inte jag
den som försvarar Urkundsförfalskningar, såklart måste det vara
förankrat i moderföretaget Onecoin.

Men idén var jäkligt bra.......
Citera
2016-10-17, 18:25
Medlem
Citat:
Hahaha.....Cristall, ska vi slå vad.....??
Vi sätter 1 000 Onecoins i potten.....

Angående Edsbyns IF, ja har det inte gått rätt till så är inte jag
den som försvarar Urkundsförfalskningar, såklart måste det vara
förankrat i moderföretaget Onecoin.

Men idén var jäkligt bra.......

Ponzi Points vill jag inte ha......

Ponzi scheme uses newly invested funds to pay off existing investors======One Coin/Life

Det är ingen förändring
Citera
2016-10-17, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cristall
Fortfarande
863.570.000
https://www.onecoin.eu/tech/

Skulle nog påstå att den lär inte röra sig innan någon ändrar i scriptet och manuellt puttar in ett nytt startvärde.

Detta script är det de använder http://cnanney.com/journal/code/apple-style-counter-revisited/ för den som är intresserad och länken till sidans finns här
Citera
2016-10-17, 19:08
Medlem
CompleteControls avatar
Citat:

1 000 000 merchans där du kan göra dig av med dina Onecoin. ......

Det här är helt fantastiskt! Mina 5k kommer att vara 600k, kanske mer. Jag längtar till andra kvartalet 2018. Kapital och fotbollsVM samma år! Ska redan nu börja planera vad jag ska investera i! Ny bostad, flott bil, ny fru... :-) Härlig är framtiden!
Citera
2016-10-17, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frohike1ddd
Skulle nog påstå att den lär inte röra sig innan någon ändrar i scriptet och manuellt puttar in ett nytt startvärde.

Detta script är det de använder http://cnanney.com/journal/code/apple-style-counter-revisited/ för den som är intresserad och länken till sidans finns här
Stort Tack för info
Citera
2016-10-17, 19:50
Medlem
Citat:
Ja då var Exchangen igång, precis som utlovat. Härligt, Onelife håller vad dom lovar....hahaha....rätt åt er, era mobbare....!!

Citat:

Grattis Loser71!!

Hur förklarar Loser71 detta script då?
Hur ska vi kunna lita på deras siffror när dom bara lagt in ett färdigt script på hur mycket räknarna ska ändra sig?
Citera
2016-10-17, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl
Det här är helt fantastiskt! Mina 5k kommer att vara 600k, kanske mer. Jag längtar till andra kvartalet 2018. Kapital och fotbollsVM samma år! Ska redan nu börja planera vad jag ska investera i! Ny bostad, flott bil, ny fru... :-) Härlig är framtiden!

Don't quit your day job...;D
Citera
2016-10-17, 20:06
Medlem
Citat:

Shit, de anstränger sig knappt..
Citera
2016-10-17, 20:16
Medlem
Xcoinx är fortfarande nere

Undrar om de ska göra om FAQ som bevisar att de stulit koden denna gång eller?

Egentligen rätt patetiskt att de inte kan fixa skiten snabbare med tanke på vilka summor som påstås röra sig i systemen (eller ja in i systemet iaf ).

Blir lite sugen på en 20000kr buffé jag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in