Citat:
Egentligen var det ungefär samma respons på Internet som i verkligheten.Är det så.
Kollar de bort eller?
Är själv van vid att folk ler mot mig hela tiden, är seriöst jobbigt
NÅVÄL. Ditt utseende kanske inte är vad du anser som det bästa, att du får bättre respons på nätet än IRL är märkligt, extremt faktiskt.
Var ligger hon i skalan då? Är det en pudding en 10a? Är det lite som att det vore najs att vinna en mille men händer sällan
Kollar de bort eller?
Är själv van vid att folk ler mot mig hela tiden, är seriöst jobbigt
NÅVÄL. Ditt utseende kanske inte är vad du anser som det bästa, att du får bättre respons på nätet än IRL är märkligt, extremt faktiskt.
Var ligger hon i skalan då? Är det en pudding en 10a? Är det lite som att det vore najs att vinna en mille men händer sällan
Från andra killar fick jag höra att jag såg bra ut när jag råkade berätta om mina besvär på fyllan i verkligheten och på Internet är det troligen inte tjejer som sagt nåt om mitt utseende.
Tjejer på Internet verkar inte tycka bättre om mig än i verkligheten. Den enda kontakt jag haft med tjejer på Internet är när jag försökt nätdejting och där är jag extremt dålig. Mina meddelanden känns alltid konstiga och jag lyckas bara skriva nåt enstaka så jag har aldrig fått nåt svar.
Jag har aldrig haft mycket kontakt med tjejer i verkligheten och har aldrig fått nåt kommentar alls om utseendet från dem så jag vet inte riktigt vad de tycker. Jag hade flera bekanta förra året och de verkade i alla fall inte tycka illa om mig. Har jag lyckats prata med tjejer när jag festat verkar de i alla fall inte ha nåt emot det men jag kan ju bara prata med dem på samma sätt som med killar och då blir det så klart inget. Hade jag i alla fall kunnat försöka flörta eller så hade jag fått veta mer om utseendet.