Citat:
Ursprungligen postat av
DaEzz
Varför var den "vanlige kremen" inte med från Norge givet Johaugs kända, återkommande munsårsproblem?
Och varför klarar inte chefsläkaren för världens mest resursstarka skidlandslag av att beställa den "vanlige kremen" på webben för leverans dagen efter, i stället för att köpa en inte tidigare använd steroidkräm på ett lokalt apotek?
Det är alldeles för många hål i hela den här historien. Det finns mer begravt som vi inte känner till. Ännu.
Jeg vet ikke hvorfor den vanlige kremen ikke var med. Men det er liksom ikke det som er det store, røde flagget her. Det var slik jeg har forstått det ikke Bendiksen som tok med seg medisiner fra Norge. Noen pakket det sammen og glemte noen ting da, jeg vet ikke jeg.
Nå forsøkte de først med en annen salve i noen dager. Den vanlige kremen er reseptbelagt, jeg tror ikke det er problemfritt å få slikt sendt til utlandet på kort tid.
Jeg er enig i at det er mye rart, men disse to hullene er ikke spesielt merkelige. Det jeg har vært mest opptatt av, er at opplysningene vi nå har, sannsynliggjør at Johaug fikk stoffet clostebol i seg via Trofodermin. Det er svært viktig - og gledelig - av flere årsaker.
Så er det viktige spm som gjenstår og jeg har allerede spekulert i at legen tok en sjanse da han anbefalte å bruke Trofodermin.