Citat:
Ursprungligen postat av
loser71
Åhhhhh....fina ord,
behövs en förklaring
här.
Psykedelisk kan
översättas till:
sinnesvidgande, själsöppnande, något som förändrar (berikar) sinnesupplevelserna. Så
jag fortsätter
nog och
Fetta....
Nej det är det inte.
Onecoin lever vidare, det finns
fortfarande ingenting som
stoppar dom att
fullfölja vad det har
startat. Blockkedja finns, det är nu bara en
tidsfråga innan Onecoin
innehavarna kan göra vad dom
vill med sina
Onecoins. Fler och
fler platser att handla
Onecoins med kommer
varje dag. I och med den nya
OneForex kan de växla ut sina
Onecoins på
marknaden.
En
Advokat har en
lång gedigen
utbildning, hennes uttalande
bör tas på fullaste
allvar. De
flesta inklusive dig
"Pellets" har mer än väl
bevisat att ni har
förutfattade meningar om allt
nytt som
kommer gällande
betalmetoder. Det enda du
förstår är hur gammaldags
pengar fungerar. Jag
antar att du
tillhör de som
fortfarande skickar dina
räkningar per
post.........
Du har inga
juridiska rättigheter att
uttala dig, dina
uttalanden är verkligen
pinsama.
Vi tar det enkla IGEN!!!
1)
(FB) Onecoin
(FB) Onecoin
Nej , det advokaten Sascha Schaeferdiek skriver är komplett nonsen ur ett juridiskt perspektiv och är ingenting som bevisar Onecoins legitimitet.
Hennes utbildning har ingenting med att göra med hur och vad hon uttalar sig om.
Läs länkearna istället eftersom den säger det mesta om denna patetiska advokat och hennes uttalande.
2) Att du skriver att det finns en blockkedja - då vill jag att du bevisar att det finns en blockkedja.
Du har redan fått otaliga bevis på att det INTE finns någon blockkedja hos Onecoin
3) Att skriva att det "är en tidsfråga innan Onecoin medlemmar kan göra vad dom vill" är ytterligare ett bevis på att det är en bluff. Har man inte kunnat göra det i 2 års tid så kommer man inte att kunna göra det imorgon heller.
Den enda som är pinsam här är du , som dels med dina fetningar gör att folk inte orkar läsa dina texter - och dels försöker påskina att Onecoin är legitimt , vilket det inte är...
Oj - London eventet blev helt plötsligt inställt? Kan det ha att göra med att Polisen i UK nu kommer att gräva ner sig i Onecoin och se till att dom försvinner från UK?