2016-10-15, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loser71
Feta texten fångar läsaren uppmärksamhet och gör det mer intressant att läsa inlägget.
Lögn, vad jag vet så är det långt ifrån bevisat ännu att Onecoin/Onelife skulle va nåt skämt eller lögn.
Företaget växer sig starkt trots alla motgånger som öses över bolaget.

Målet
är att bli den största kryptovalutan.

Varför skulle en Advokat som kanske debiterar 2 000 kr i timmen ta av sin dyrbara tid och svara något klappmongo som inte vet vad han talar om utan bara försöka göra sig viktig......??

Åter igen ditt klappmongo. (Dels är du det för dina patetiska försök att visa att Onecoin är legitimt , men du är öven ett klappmongo för dina fetningar som är helt psykodeliska för ögonen)

Det är bevisat flera gånger att Onecoin är en bluff...
Dels genom att det inte finns någon blockkedja , men det viktigaste av allt..
Medlemmar kan inte transferrera Onecoins sins emellan hur man vill , vilket är en grundsten av valuta handel....
(Och nej - att komma med "Det kommer SSSEEEENNNNAAAARRREEE" hjälper inte , det skulle finnan redan från start...)

Att en patetisk Advokat gör ett pinsamt uttalande , där hon friskriver sig genom texten "Om våra förutfattade meningar är korrekta så är Onecoin legitimt".

Problemet med det är just att deras tro och åsikter är felaktiga på varje punkt vilket gör att Onecoin inte är legitimt.
Citera
2016-10-15, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Ditt förbannade klappmongo

Läs i den tråden och inse att Crypto888 / Nanocoin också är en bluff - precis som Onecoin.
(FB) Crypto888 - Octacoin
Jag tror att det är betydligt fler som satsar riktigt stora pengar i Nanocoin. De flesta vill köpa paketet för 59 000 kr. Många återinvesterar sina bonusar med. Känner en som fick 35 000 kr i bonus efter att "lockat" in 3 nya i spelet. Jag frågade om han tänker ta ut dom. Svaret blev: Nä för F-n jag återinvesterar och lägger in det som fattas till ett 59 000 kr paket. Jag frågade ska du inte rädda hem lite pengar. Tittade fullständigt frågande och svarade, varför skulle jag det....? Nanocoin kommer att bli större än Bitcoin......Bluff.....? Tiden får utvisa.

Det flesta i Onecoin har satsat från 1 000 kr till 10 000 kr.
Citera
2016-10-15, 12:39
Medlem
Citat:
Jag tror att det är betydligt fler som satsar riktigt stora pengar i Nanocoin. De flesta vill köpa paketet för 59 000 kr. Många återinvesterar sina bonusar med. Känner en som fick 35 000 kr i bonus efter att "lockat" in 3 nya i spelet. Jag frågade om han tänker ta ut dom. Svaret blev: Nä för F-n jag återinvesterar och lägger in det som fattas till ett 59 000 kr paket. Jag frågade ska du inte rädda hem lite pengar. Tittade fullständigt frågande och svarade, varför skulle jag det....? Nanocoin kommer att bli större än Bitcoin......Bluff.....? Tiden får utvisa.

Det flesta i Onecoin har satsat från 1 000 kr till 10 000 kr.

Men ditt klappmongo - skriv det i Nanocoin/Crypto888 tråden då - den här handlar om Onecoin , som är bevisat ett otal gånger är en bluff...

(FB) Crypto888 - Octacoin

Men just ja , du öär ett klappmongo som insett att Nanocoin också är en bluff - och det kommer inga bevis i den tråden att det är legitimt heller...

Tiden skall inte utvisa ett skit , det ör redan bevisat att Onecoin & Nanocoin är en bluff

Och hur du kan komma med att de flesta i Onecoin satsat 1000-10000 är också en lögn...
Billigaste kostar 110 Euro (1100:-)
Nästa 550 Euro (5500:-)
Och nästa 1100 Euro

Sedan kommer de flesta paketen som folk köpt - och det är bara att läsa på Onecoins Facebook där alla som köpt frenetiskt försöker sälja dom..
Executive - 3500 Euro (35k Sek)
Tycoon - 5500 Euro (55k Sek)

Så håll dig till sanningen ditt patetiska Klappmongo
Senast redigerad av Pellets 2016-10-15 kl. 12:42.
Citera
2016-10-15, 12:47
Medlem
Citat:
Åter igen ditt klappmongo. (Dels är du det för dina patetiska försök att visa att Onecoin är legitimt , men du är öven ett klappmongo för dina fetningar som är helt psykodeliska för ögonen)

Åhhhhh....fina ord, behövs en förklaring här.
Psykedelisk kan översättas till: sinnesvidgande, själsöppnande, något som förändrar (berikar) sinnesupplevelserna.jag fortsätter nog och Fetta....

Citat:
Det är bevisat flera gånger att Onecoin är en bluff...
Dels genom att det inte finns någon blockkedja , men det viktigaste av allt..
Medlemmar kan inte transferrera Onecoins sins emellan hur man vill , vilket är en grundsten av valuta handel....
(Och nej - att komma med "Det kommer SSSEEEENNNNAAAARRREEE" hjälper inte , det skulle finnan redan från start...)

Att en patetisk Advokat gör ett pinsamt uttalande , där hon friskriver sig genom texten "Om våra förutfattade meningar är korrekta så är Onecoin legitimt".
Nej det är det inte. Onecoin lever vidare, det finns fortfarande ingenting som stoppar dom att fullfölja vad det har startat. Blockkedja finns, det är nu bara en tidsfråga innan Onecoin innehavarna kan göra vad dom vill med sina Onecoins. Fler och fler platser att handla Onecoins med kommer varje dag. I och med den nya OneForex kan de växla ut sina Onecoinsmarknaden.

En Advokat har en lång gedigen utbildning, hennes uttalande bör tas på fullaste allvar. De flesta inklusive dig "Pellets" har mer än väl bevisat att ni har förutfattade meningar om allt nytt som kommer gällande betalmetoder. Det enda du förstår är hur gammaldags pengar fungerar. Jag antar att du tillhör de som fortfarande skickar dina räkningar per post.........

Citat:
Problemet med det är just att deras tro och åsikter är felaktiga på varje punkt vilket gör att Onecoin inte är legitimt.
Du har inga juridiska rättigheter att uttala dig, dina uttalanden är verkligen pinsama.
Citera
2016-10-15, 12:59
Medlem
Citat:
Psykedelisk kan översättas till: sinnesvidgande, själsöppnande, något som förändrar (berikar) sinnesupplevelserna.jag fortsätter nog och Fetta....

Nej det är det inte. Onecoin lever vidare, det finns fortfarande ingenting som stoppar dom att fullfölja vad det har startat. Blockkedja finns, det är nu bara en tidsfråga innan Onecoin innehavarna kan göra vad dom vill med sina Onecoins. Fler och fler platser att handla Onecoins med kommer varje dag. I och med den nya OneForex kan de växla ut sina Onecoinsmarknaden.

En Advokat har en lång gedigen utbildning, hennes uttalande bör tas på fullaste allvar. De flesta inklusive dig "Pellets" har mer än väl bevisat att ni har förutfattade meningar om allt nytt som kommer gällande betalmetoder. Det enda du förstår är hur gammaldags pengar fungerar. Jag antar att du tillhör de som fortfarande skickar dina räkningar per post.........

Du har inga juridiska rättigheter att uttala dig, dina uttalanden är verkligen pinsama.
Du som vet en hel del om Onecoin, jag undrar varför det står på denna OFFICIELLA Sida att Onecoin har hittils minat 863,570,000 mynt?
Tidigare I veckan så var det 2000.000.000+
Har någon förstört alla Onecoins som blev skapade I genisys blocket?
Varför har de försvunnit, och hur?
Citera
2016-10-15, 13:01
Medlem
Citat:

Vi tar det enkla IGEN!!!

1) (FB) Onecoin
(FB) Onecoin
Nej , det advokaten Sascha Schaeferdiek skriver är komplett nonsen ur ett juridiskt perspektiv och är ingenting som bevisar Onecoins legitimitet.
Hennes utbildning har ingenting med att göra med hur och vad hon uttalar sig om.
Läs länkearna istället eftersom den säger det mesta om denna patetiska advokat och hennes uttalande.

2) Att du skriver att det finns en blockkedja - då vill jag att du bevisar att det finns en blockkedja.
Du har redan fått otaliga bevis på att det INTE finns någon blockkedja hos Onecoin

3) Att skriva att det "är en tidsfråga innan Onecoin medlemmar kan göra vad dom vill" är ytterligare ett bevis på att det är en bluff. Har man inte kunnat göra det i 2 års tid så kommer man inte att kunna göra det imorgon heller.

Den enda som är pinsam här är du , som dels med dina fetningar gör att folk inte orkar läsa dina texter - och dels försöker påskina att Onecoin är legitimt , vilket det inte är...

Oj - London eventet blev helt plötsligt inställt? Kan det ha att göra med att Polisen i UK nu kommer att gräva ner sig i Onecoin och se till att dom försvinner från UK?
Citera
2016-10-15, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Il-Dumber
Du som vet en hel del om Onecoin, jag undrar varför det står på denna OFFICIELLA Sida att Onecoin har hittils minat 863,570,000 mynt?
Tidigare I veckan så var det 2000.000.000+
Har någon förstört alla Onecoins som blev skapade I genisys blocket?
Varför har de försvunnit, och hur?

Exchangen är under Maintenance, vilket kan påverkar räkneverket. JusterasmåndagExchangen öppnar igen.

This page is currently under maintenance, please come back later.
Citera
2016-10-15, 13:21
Medlem
Citat:
Vi tar det enkla IGEN!!!
Ja det gör vi....!!!

Citat:
Den enda som är pinsam här är du , som dels med dina fetningar gör att folk inte orkar läsa dina texter - och dels försöker påskina att Onecoin är legitimt , vilket det inte är...

Psykedelisk
kan översättas till: sinnesvidgande, själsöppnande, något som förändrar (berikar) sinnesupplevelserna.
Förstod du inte vad dina fina ord har för innebörd....?

Citat:
Oj - London eventet blev helt plötsligt inställt? Kan det ha att göra med att Polisen i UK nu kommer att gräva ner sig i Onecoin och se till att dom försvinner från UK?
Hahaha.....engelska Polisen ja.....ger inte mycket för dom, läs denna artikel så förstår du.....

http://www.exponerat.net/ny-muslimsk-groomingskandal-polisen-visste-men-gjorde-inget/
Senast redigerad av loser71 2016-10-15 kl. 13:24.
Citera
2016-10-15, 13:36
Medlem
Citat:
Exchangen är under Maintenance, vilket kan påverkar räkneverket. JusterasmåndagExchangen öppnar igen.

This page is currently under maintenance, please come back later.

Citat:
Ja det gör vi....!!!

Psykedelisk
kan översättas till: sinnesvidgande, själsöppnande, något som förändrar (berikar) sinnesupplevelserna.
Förstod du inte vad dina fina ord har för innebörd....?

Hahaha.....engelska Polisen ja.....ger inte mycket för dom, läs denna artikel så förstår du.....

http://www.exponerat.net/ny-muslimsk-groomingskandal-polisen-visste-men-gjorde-inget/

Nu är du totalt ute och cyklar - du har bevisat att du är ett totalt klappmongo som inte kan förstå en verkligehet.

Hur du kan hänvisa till en artikel som inte har ett skit att göra med Onecoin , och är en artikel som snarare bör diskuteras i en helt annan tråd visar att du är , en kopmlett idiot.

Här har du korrekt länk - till FCA i England.

Financial Cinduct Authority i UK - https://www.fca.org.uk/news/news-stories/beware-trading-virtual-currencies-onecoin

Du hänvisar till Maintance...
Hur gick det med att Maintance skulle komma upp den 12:e Oktober?
(FB) Onecoin

Jaha , det blev ytterligare ett "senare"....

Vad skall du komma med om Maintance inte kommer upp på Måndag heller?

Till och med mina barn inser att detta är en bluff - och dom är 10 & 12 år gamla
Citera
2016-10-15, 14:01
Medlem
Citat:
Här har du korrekt länk - till FCA i England.
https://www.fca.org.uk/news/news-stories/beware-trading-virtual-currencies-onecoin
Artikel säger inte mycket, bara att Englands befolkning inte är skyddad av Financial Ombudsman Service or the Financial Services Compensation Scheme. Dom skyddar inte heller mot några andra kryptovalutor ........vad bevisar detta.....?
Överdriven rädsla.... och förmodlingen har UK banker tryckt på detta, då de är rädda att Onecoin tar deras kunder, såå... att detta händer är inget som förvånar......

Citat:
Till och med mina barn inser att detta är en bluff - och dom är 10 & 12 år gamla
Men snälla, blandar du in dina barn i din gammeldagsa syn på pengar......? Stackars barn....!
Du ger dom väl inte ens veckopeng .......?
Citera
2016-10-15, 14:29
Medlem
Kari Wahlros skippar London....
Han sticker till Dublin istället.
Event 23 oct.
Han vågar inte hålla event i England
längre.

https://www.onelifeevents.eu/en/events/ireland-national-event

Irish Garda redan informerat!!!!
Citera
2016-10-15, 14:31
Medlem
kjellbrels avatar
Citat:
En Advokat har en lång gedigen utbildning

I kryptovaluteteknik?

Citat:
De flesta inklusive dig "Pellets" har mer än väl bevisat att ni har förutfattade meningar om allt nytt som kommer gällande betalmetoder.

De flesta, skriver du. Inkluderar det mig? Har jag också förutfattade meningar om kryptovalutor och är dåligt påläst i ämnet? I så fall bör du nog ta och svara på mina tidigare inlägg där jag ifrågasätter ett antal tekniska påståenden runt Onecoin:

(FB) Onecoin
(FB) Onecoin

Citat:
Det enda du förstår är hur gammaldags pengar fungerar.

Jag skulle nog snarare tro att de flesta inte förstår hur våra fiatvalutor fungerar längre. Bland annat är det väldigt många som tror att ett saldo på ens bankkonto är en tillgång och inte en skuld. Fractional reserve banking är bara ett av de problem som skaparen av Bitcoin ville lösa, via ett helt öppet decentraliserat system för förtroende. En egenskap Onecoin enligt dem själva inte har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in