Citat:
Ursprungligen postat av
scrollock
Fast vi har hört om den här "skattgömman" hur länge som helst, folk till höger och vänster säger ideligen "snart, SNART ska vi släppa allt!" men det händer aldrig. Betvivlar starkt att det det är annorlunda denna gång.
Jag delar din skepsis. Förhoppningar på internet blir sällan uppfyllda.
Men, å andra sidan... Wikileaks har levererat den senaste tiden. Mycket har kommit ut och det ser inte ut att vara stopp än. Samtidigt mörkar media på ett sätt vi aldrig sett förut. Aldrig någonsin. Det är historiskt det som pågår.
Man börjar verkligen känna allvaret i luften. Det är krig och den sista missilen har inte avfyrats än.