Citat:
Ursprungligen postat av
Evets
Det är väl inte bevisat men han misstänker henne för något och då vill han att hon ska interneras på anstalt. Hade hon inte varit opponent här så hade han naturligtvis skitit i det.
Det finns ju en massa människor som begår brott men inte har jag då hört honom att han ska sätta dem i fängelse när han blir president.
Så självklart är det för att hon står i vägen för honom. Han vill bli president och hon står i vägen. Hans lösning är då att gå till attack.
Att bara säga så i en debatt på den här nivån visar ju på hur duktig han är på att vara smidig!
Och hur var det nu, är det lagligt för en president att anordna rättegångar?
Jo då, det är bevisat, det kan väl inte ha gått dig omärkt förbi? Hon har brutit mot flera lagar.
Men rättsytemet är korrupt och FBI har valt att inte gå vidare med utredningen på väldigt konstiga grunder.
Men sen angående ditt andra svammel, ja självklart går dom till attack mot varandra. Hon går till attack mot honom, det ser du väl också?
Sedan så tror jag att det var ett misstag av honom att säga att han kommer utse en åklagare som ska undersöka hennes situation så att dom går till botten med det. Hon är inte ensam där uppe som är korrupt, så om hon går ner då är det många fler som kommer följa med henne. Och Trump har med det uttalandet startat ett i min mening för stort krig mot etablissemanget som han inte kommer vinna. Dom kommer se till att Clinton vinner (valfusk, ja) så att dom alla sitter säkert och kan fortsätta härja i världen.