Citat:
Ursprungligen postat av
scrollock
Fan vilken jävla massmedia vi har i Sverige.. Kan knappast vara så att Expressen helt missat detta. Eller? Dagens massmedia går till stor del ut på skriva vad andra nyhetskällor redan skrivit, den vanligaste källan på Expressen och dylikt är ju typ "ABC News", "Reuters", "Le Monde" eller CNN och så vidare.
(kommer inte in på länken till Expressen ska tilläggas, men har svårt att tro att nån skulle hitta på nått självklart.)
Locket på, inte ett ljud och jag antar att Expressen inte är ensamma om tystnaden? Är det nån av de större svenska etablerade (ljug)median som har skrivit om detta?
I en annan tråd diskuteras Bonniers och den judiska inflytande på svenska mainstream-media och den gör sig ständigt påmind.
Hillary Clinton skulle kunna nukea Moskva och dagen efter skulle frågorna handla om hurvida Trump vart taskig mot nån tjockis på tidigt 70-tal typ.
Illa som fan.
Men nu har Donald Trump iallafall detta till stor del i sina egna händer. Informationen finns där, Hillarys krig för Israel i Mellanöstern ledde fram till ISIS och det skedde inte ensamt i ett vakuum utan med stor hjälp av USA allierade och med Hillary Clintons medvetande.
Seriöst så har jag svårt att tänka mig nån värre kandidat än Crooked Hillary. Skulle väl va George Soros då kanske men ändå - fyfan vilket viktigt val världen står inför i November.
Inte minst vi svenskar då Clinton kommer starta ett kärnvapenkrig i Sveriges närområde, mot Ryssland.
Tuffa tider, kära flashbackare.
Nu får fan Amerika ta sig samman och rösta bort den krigshetsande sönderköpta sjuka kryptosionisten Hillary Rodham Clinton!