Citat:
Ursprungligen postat av
Reggie Hamond
Hur mycket tjänar dessa "instagram-brudar" i länder som Dubai egentligen?? Den där sidan (tagthesponsor) är ju bara sorglig på ett lysande underhållande sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av
CarrieFisher
Har läst igenom en del av konversationerna på tagthesponsor och de verkar vara bra på att fejka pengaröverföringar. Eller överför de riktiga pengar?

Nej, Det överförs ju inga pengar eller så förstås men dom har väldigt trovärdiga profiler och har lyckats lura hundratals instagramprofiler och tv-kändisar. En del kändare än andra. Otroligt nog har flera av dessa tjejer inga som helst problem med att slänga iväg pass och nakenbilder till främlingar. Konversationerna visar tydligt att det inte är något ovanligt eller främmande för dom att sälja sig. Personligen bryr jag mig inte alls om en tjej vill låta en arab skita på henne för några 100 k men jag tycker att det är bra att det kommer upp i ljuset hur dessa tjejer egentligen betalar för sina lyxliv. Det är tragiskt om det sitter småtjejer hemma och tror att man kan leva i sus och dus bara genom att visa sig lite i bikini.