Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-10, 16:55
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigare14
Vet att det finns många idioter som tror detta.
Såg precis hela videon och den var värre än jag trodde.
Jag skäms som man när jag ser hur många tycker sånt är normalt.
Klart man kan prata lite runt ibland men det han säger är inte ok.
Vet inte vad du umgås med för äckel men det du säger känner inte jag igen.

Att sen säga det är okej för "att alla andra gör så" visar extrem brist på intelligens och vett.

Möjligt att folk med skeva ideal och kvinnoförakt tycker det är okej.

Men blanda inte ihop mig med fula äckliga män med för mycket pengar.

Idiot.
"Klart man kan prata lite runt ibland men det han säger är inte ok."

Ok.. så that was it?? Från en hetero-kille till en annan, för 11 år sedan var gränsen för dig??
För bara några dagar sedan kom det ut att Hillary sagt "Can't we just drone this guy?" om Julian Assange. Kommentar om att lönnmörda visselblåsare med militär drönare okej för dig?

CNN-analyst, John Avlon:
Topline: Trump doesn’t really apologize for tape, disses Pence, threatens to jail opponent, admits zero taxes, Hillary doesn’t put him away.
2016-10-10, 16:56
Medlem
Internetkrigare14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rofflez
Endast white trash skrävlar på det sättet. Du talar bara för dig själv och din eftersatta socialgrupp.

Precis så. Läste lite kommentarer under klippet på Youtube.
FYFAN vilka jävla idioter det finns. Så pinsamma i grupp.
2016-10-10, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Han skriver av sig och använder och känner sig alltid tvungen att lägga in ett ord som äcklig, vidrig etc för att beskriva en person som han ogillar. Extremt vanligt bland vänsterfolk som agerar på samma sätt som dem föraktar andra för att göra. Dem kommer säkert anklaga Trump för att vara pedofil nu innan han hinner lägga fram Bill Clintons nöjesresor tillsammans med den dömda pedofilen och sexförövaren Jeffrey Epstein. Är det någon som är äcklig här så är det Hillary som skyddar sin extremt sexfixerade make och inte Donald som bara vill snacka av sig lite pussy.

Vänster för att man anser Trump vara en äcklig sexistisk miljardär =)
Så roligt med folk som får för sig de mest märkliga saker
2016-10-10, 17:06
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rofflez
Endast white trash skrävlar på det sättet. Du talar bara för dig själv och din eftersatta socialgrupp.
Citat:
Precis så. Läste lite kommentarer under klippet på Youtube.
FYFAN vilka jävla idioter det finns. Så pinsamma i grupp.
Hur vet du det?
Hans kommentar är inte i närheten av alla saker som sägs i rap/hiphop-låtar, RnB eller vad som helst som produceras idag inom musik och film.

https://www.youtube.com/watch?v=1Z58dKhOCpo
Trump Says P**** And It’s A Big Deal All Of A Sudden
Senast redigerad av heis 2016-10-10 kl. 17:08.
2016-10-10, 17:08
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Vänster för att man anser Trump vara en äcklig sexistisk miljardär =)
Så roligt med folk som får för sig de mest märkliga saker

Så roligt med folk som fortsätter att hylla det som gått åt helvete.
2016-10-10, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heis
För bara några dagar sedan kom det ut att Hillary sagt "Can't we just drone this guy?" om Julian Assange. Kommentar om att lönnmörda visselblåsare med militär drönare okej för dig?

Assange är ingen visselblåsare ur ett amerikanskt perspektivt. Han är en spion som hotar vitala säkerhetsintressen. Sådana personer är det fullt legitimt att önska livet ur.
2016-10-10, 17:14
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Assange är ingen visselblåsare ur ett amerikanskt perspektivt. Han är en spion som hotar vitala säkerhetsintressen. Sådana personer är det fullt legitimt att önska livet ur.
Helt riktigt "Petronius" - därför är Trumpen (än så länge) hyfsat försiktig med "Wiki-argumenten" (även fast han har nämnt dom ett par ggr).
2016-10-10, 17:16
Medlem
Citat:
"Klart man kan prata lite runt ibland men det han säger är inte ok."

Ok.. så that was it?? Från en hetero-kille till en annan, för 11 år sedan var gränsen för dig??

CNN-analyst, John Avlon:
Topline: Trump doesn’t really apologize for tape, disses Pence, threatens to jail opponent, admits zero taxes, Hillary doesn’t put him away.

Våldtäkts-Assange? Ja varför inte...
Skämt åsido, nej jag tycker inte Hilary är bra heller.
Problemet är att Trump är för jävla dåligt alternativ.
Förstår dock att många missnöjda tror att Trump ska vara deras "Messiah".
Tillåt mig tvivla. Inte mer att tillägga i ämnet då det är lönlöst.

Återkommer med "vad var det jag sa" 9 november

Nästa ämne att diskutera blir väl (tittar i spåkulan) hur riggat valet var...
2016-10-10, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Så roligt med folk som fortsätter att hylla det som gått åt helvete.

Hylla vadå? Finns väl absolut ingenting att hylla politiskt 2016.
2016-10-10, 17:22
Medlem
E.Merckxs avatar
Rudy Giuliani från Donald Trump kampanj på MSNBC:

"There was semen on her dress,"

Chris Matthews looks uncomfortable as Giuliani talks semen

http://thehill.com/blogs/ballot-box/presidential-races/300162-chris-matthews-looks-uncomfortable-as-giuliani-talks

Våldtäktsmaken är fair game, han kampanjar för Häxan och han kommer att representera USA om Häxan vinner.

Det kommer att komma fram också på MSM att våldtäktsmaken körde upp en cigarr i den då 22-åriga Monica Lewinsky.
2016-10-10, 17:32
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
"Spion", för vem då?
Varför skulle någon annan än korrupta statschefer önska livet ur den som avslöjar övertramp gjorde av staten?? Civila dödas hela tiden ändå, är icke mord på civila m.h.a drönare/apache-helikopter den som skall stå till ansvar?
Citat:
Våldtäkts-Assange? Ja varför inte...
Skämt åsido, nej jag tycker inte Hilary är bra heller.
Problemet är att Trump är för jävla dåligt alternativ.
Förstår dock att många missnöjda tror att Trump ska vara deras "Messiah".
Tillåt mig tvivla. Inte mer att tillägga i ämnet då det är lönlöst.

Återkommer med "vad var det jag sa" 9 november

Nästa ämne att diskutera blir väl (tittar i spåkulan) hur riggat valet var...
Vore det bättre om alternativet är köpt av andra intressen och snackar politiker-struntprat?
Du förstår inte alls, och vad var det för spännande du skulle återkomma med?? Skippa det. Vad är det du har haft rätt om tidigare, ungefär som Nigel Farage hade rätt om Libyen/Syrien??
2016-10-10, 18:05
Medlem
Citat:
Hur vet du det?
Hans kommentar är inte i närheten av alla saker som sägs i rap/hiphop-låtar, RnB eller vad som helst som produceras idag inom musik och film.

https://www.youtube.com/watch?v=1Z58dKhOCpo
Trump Says P**** And It’s A Big Deal All Of A Sudden

Det handlar naturligtvis inte om ordet fitta, det handlar om att Trump skryter om att han tar kvinnor på fittan och kan göra vad han vill med dem pga att han är känd... Så jävla pinsamt på alla sätt, klockrent slödderbeteende. Att sedan rap-texter kan innehålla snarlikt pinsamt skrävel har knappast med saken att göra. Trump är presidentkandidat, och #trumptapes ger oss direkt insyn i hans föreställningsvärld.

Jag har givetvis för längesedan redan bildat mig min uppfattning av Trump, så inspelningen har inte påverkat min bild av honom överhuvudtaget. Det jag reagerade på var påståendet om att alla män beter sig på det sättet. Bland Trumps kärnväljare - ja säkerligen. Bland män överlag? I helvete heller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in