Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Så du menar att om folk bettar över en VP kandidats potentiella avhopp så antyder det inte att loppet är kört?
Trump måste lyckas knäcka Clinton helt snart för även hans egna favoritpols visar på att han blöder då han har gått ifrån +10 till +2
Ja det antyder jag, som jag skrev i mitt förra inlägg.
Citat:
Ja, för det är helt avgörande. Folk bettar på om Pence hoppar av eller ej . Hade Trump varit en loser och gett sig för minsta lilla likt många i den här tråden hade han redan hoppat av i primärvalen när han låg på 2% "och inte hade en chans". Han har "aldrig haft en chans" och igår skulle han bli slutgiltigt slaktad, men vann debatten i en episk show och comeback.Vilket ingen av gnällspikarna,domedagsprofeterna och de självgoda Hillary-supportrarna i tråden hade klarat av.
Av alla gånger det har varit kört, är betting på olika sorters spel den minsta indikatorn på det. Spelbolagen tjänar pengar på alla former av bettning, därför kan du betta på i princip vad som helst.
Om pence är en krighetsande tok likt Clintonfamiljen får han gärna hoppa av och ansluta sig till dem.