2016-10-08, 11:34
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimpen!!
Enligt iidrn.com så har flashback.se legat nere i nästan 17 timmar.
Uppdaterade man några gånger så kom man in, 100% nere var det inte, bara segt som sirap.
Citera
2016-10-08, 11:49
Medlem
Nu är samma problem tillbaka igen...
Citera
2016-10-08, 11:55
Medlem
Det var märkligt så länge problemen kvarstod. Halva dagen igår minst och nu hela natten. Nu verkar det fungera normalt.

MUST har inget intresse av att sabotera, inte SÄPO, absolut inte FRA eller nya KGB. Men jag har sett oroande tecken.

Propagandan mot SD har aldrig varit så stark som denna veckan, varje dag nya hugg i tidningen Horan, det är något på gång. Hur skall det fria Underjordiska Sverige klara detta.

Tvingas man ge upp kampen och flytta till en Svensk enklav i Thailand, Spanien eller Sydamerika. Hmmm jag tror till och med Nord-Korea hade varit trivsammare... ....
Citera
2016-10-08, 12:01
Medlem
Gabriel Knights avatar
Fortfarande finns problemen, de kommer i skov verkar det som
Citera
2016-10-08, 12:03
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Det var märkligt så länge problemen kvarstod. Halva dagen igår minst och nu hela natten. Nu verkar det fungera normalt.

MUST har inget intresse av att sabotera, inte SÄPO, absolut inte FRA eller nya KGB. Men jag har sett oroande tecken.

Propagandan mot SD har aldrig varit så stark som denna veckan, varje dag nya hugg i tidningen Horan, det är något på gång. Hur skall det fria Underjordiska Sverige klara detta.

Tvingas man ge upp kampen och flytta till en Svensk enklav i Thailand, Spanien eller Sydamerika. Hmmm jag tror till och med Nord-Korea hade varit trivsammare... ....

Är det någon stat som vill stänga ner sidan så är det USA, de vill ju lägga ner hela det fria internet och införa censur. Tramset om Ryssland får ni lägga ner.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2016-10-08 kl. 12:05.
Citera
2016-10-08, 12:03
Medlem
Fortfarande problem. Igår gick det inte att komma in under flera timmar.
Nu är det segt när det uppdateras och ibland står det "500 internal".

Ta och fixa det!!
Citera
2016-10-08, 12:08
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Nu fungerar det lite bättre för mig än igår kväll. Ibland går det fortfarande inte att ladda sidan eller så går det väldigt segt, men det är inte lika illa som igår. Det här ställer ju till det rejält för många av oss forumanvändare, eftersom jag troligtvis inte är den enda som hänger på forumet av den enkla anledningen att jag är en s.k. ''No-lifer'' och inte har något bättre sätt att fördriva tiden.
Citera
2016-10-08, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Well oavsett fuckade teknikerna upp min fredagskväll med grogg jordnötter o flashback..men vad förväntar man sig när admin har dom inlåsta i källaren levandes på frosties.

Lämpligt startade jag en ny tråd! Jag förväntar mig nu inte mycket till respons. Anledning har jag att skylla på.
Citera
2016-10-08, 12:29
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor

Hur kopplar du driftsstörningarna till SD?
För övrigt har väl media gått betydligt hårdare åt SD än denna vecka?

Citat:
Ursprungligen postat av Sdnf

Ta och fixa det!!

Det verkar som att de jobbar aktivt med att fixa det, det fungerade ju bra i någon timme på förmiddagen.
Citera
2016-10-08, 12:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sdnf

Ta och fixa det!!
Instämmer - fortfarande stora problem, men nu tycks det komma i skov. Fungerar en liten stund sedan "500 internal" -- och i några fall har jag fått upp en sida som säger att "Flashback nekar dig åtkomst" ..
Citera
2016-10-08, 12:44
Medlem
Klimpen!!s avatar
Hur många av medlemmarna kör med vpn?
Testade att försöka gå in på sidan med & utan, kom in snabbare när jag körde utan vpn.
Visserligen var jag inloggad när jag körde med vpn, men gick ändå segare.

Är kanske bara så att de blir segare när man kör via vpn.
Citera
2016-10-08, 12:45
Moderator
Tinuviels avatar
Meddelande från admin4:
(FB) Driftstörningar 2016-10-08

// mod
Senast redigerad av Tinuviel 2017-03-04 kl. 22:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in