Citat:
Ursprungligen postat av
BajsBoo
Kan upplysa dig om att jag inte bor i nån håla, vi har noll flyktingar här, jobb finns för alla som kan något, de andra har fått flytta till Stockholm, där får man jobb bara man har två armar och två ben.
Jag har garanterat högre lön än dig.
Jag har aldrig importerat någon dam överhuvudtaget, men förstår att du funderar på det när din WT kärring med fett hår och joggingbyxor sitter brevid dig i tv-soffan och äter chips och tittar på housewifes
Din bitterhet lyser i genom, alltid ni som är de mest olyckliga som klagar på "negrer" "araber" "zigenare" , hade jag inte haft fullt upp att skratta åt erat elände så skulle jag faktiskt tyckt synd om er

Du bor tydligen i fantasiland, vilken kommun har noll bidragsturister idag? Om du ska ljuga så försök göra det lite trovärdigt.
Som sagt så behöver jag inte veckopendla för att dra in det du påstår dig tjäna.
Men den industri du säger dig jobba inom går på knäna och ge den några år till så får du skjutsa frun på heltid fram och tillbaka till massagesalongen.
Utbildning lär du sakna då du inte ens kan skilja på utgifter och kostnader.
En liten hint om invandringens lönsamhet kan du få i exemplet Malmö. En kommun som går back med mer än 4 miljarder per år vilket beror på bidragsturisternss oförmåga att försörja sig själva.
Precis dom jag redan berättar för den andra aspisen i tråden så kommer inte individer som lever på bidrag kunna vara med och elda på bostadsbubblan då de inte kan köpa någon fastighet eller Br.
Lägg till sjunkande nettolöner pga höjda skatter och avgifter och en kommande lågkonjunktur så har vi en rejäl smäll att vänta.