Tänkte flika in och ge min erfarenhet av detta företag. Har beställt 2-3 ggr från detta ställe. Varje gång har jag fått någon utav av varorna utbytt mot märket STARK.
Har kommit fram till att detta är något dom satt i system. Dom prissätter deras eget varumärke STARK (som inte säljs någon annanstans för övrigt) till ett mycket högre pris än från tom välkända märkena. Kvalitén på detta märke är troligtvis däremot i bästa fall likvärdig med deras billigaste märken (Har dock själv kört med deras skivbromsar utan problem).
När kunden beställer en vara, byter dom ut denna mot deras märke STARK (utan att fråga) med motiveringen att den beställda delen inte fanns på lager.
Kunden ser priset i webshoppen på den utbytta delen och känner sig helnöjd - han har ju trots allt fått en del som kostar 3x mer än vad han beställde.
Trots detta, valde jag ändå att lägga en beställning i veckan från samma företag, fast denna gång under namnet "autodoc". Kunde inte motstå, eftersom det var så jäkla billigt. Samt att dom faktiskt leverat väldigt snabbt tidigare tillfällen.
Två av mina varor blev dock omedelbart utbytta mot märket STARK, direkt efter min beställning var genomförd. Jag skrev argt i chatten och förklarade att jag inte tänkte acceptera detta, att jag ville ha vad jag beställde. Då hade dom lämpligt nog nyss fått in de varor jag från början beställde.
Så... jag får väl se om varorna stämmer denna gång, eller inte
Avråder inte någon att beställa från dessa sidor... men var medveten om att det innebär en viss risk. Gå även in i chatten som jag gjorde och kräv att få rätt märken. Läser man tex på trustpilot, så är det en hel del negativa erfarenheter från detta företag.