2016-08-29, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Är det barnen han brände inne som ligger i minneslunden.

En anledning för att få en ansökan om permis att beviljas? Skulle inte förvåna mig ett dugg om han hittat ett sätt att "återanvända" barnen han mördat - som tjänar honom själv och bestraffar/plågar sin fd fru. Manipulativ psykopat som han är utan tillstymmelse av ånger eller samvete. Usch!

Förmodligen tror fängelset att behandlingsprogrammet ROS verkar ge resultat....
Citera
2016-08-29, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
En anledning för att få en ansökan om permis att beviljas? Skulle inte förvåna mig ett dugg om han hittat ett sätt att "återanvända" barnen han mördat - som tjänar honom själv och bestraffar/plågar sin fd fru. Manipulativ psykopat som han är utan tillstymmelse av ånger eller samvete. Usch!

Förmodligen tror fängelset att behandlingsprogrammet ROS verkar ge resultat....

Det finns en hake för denne manipulerande man och det är att han mördat barnen, och därmed kan han inte plåga sitt ex ytterligare. Jag hoppas han känner sig instängd, och inser vad han ställt till med. Den fege djävuln som inte vågade ta sitt eget liv.

När han står vid minneslunden ska han veta att den har den inget med honom att göra.
Citera
2016-08-29, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Det finns en hake för denne manipulerande man och det är att han mördat barnen, och därmed kan han inte plåga sitt ex ytterligare. Jag hoppas han känner sig instängd, och inser vad han ställt till med. Den fege djävuln som inte vågade ta sitt eget liv.

När han står vid minneslunden ska han veta att den har den inget med honom att göra.

Jag tror inte han besitter förmågan av känslor för andra än sig själv.

Han jobbar på bra för att få det så bekvämt som möjligt för sig själv tycks det. Livstidsfängelse och inom två år redan fått två permissioner.

Ensamcell också ett flertal gånger...

Det är säkert synd om honom.
Citera
2016-08-31, 18:36
Medlem
Hej. Jag var ganska säker jag sparade ned Fupen när den var tillgänglig på Anonfiles. Jag kollade på min externa hårddisk och hittade två filer om ärendet. Så Varsågoda.

Huvudprotokoll (Märkligt nog börjar det med sidan 6 och saknar innehållsförteckning
https://minfil.org/r91aoabbb3/huvudfup.pdf

Teknisk Undersökning (Tyvärr i svartvit men ändå)
https://minfil.org/sa15o7b8b2/teknisk_undersokning.pdf

De andra delarna har jag tyvärr inte.
Citera
2016-08-31, 23:27
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredriksam
Hej. Jag var ganska säker jag sparade ned Fupen när den var tillgänglig på Anonfiles. Jag kollade på min externa hårddisk och hittade två filer om ärendet. Så Varsågoda.

Huvudprotokoll (Märkligt nog börjar det med sidan 6 och saknar innehållsförteckning
https://minfil.org/r91aoabbb3/huvudfup.pdf

Teknisk Undersökning (Tyvärr i svartvit men ändå)
https://minfil.org/sa15o7b8b2/teknisk_undersokning.pdf

De andra delarna har jag tyvärr inte.
Filen med förundersökningen innehåller egentligen bara en lång text, nedskriven från vad jag antar är GMs hej-då-video. Han genomförde som bekant inte självmordet, någon som vet varför? Försökte han ens? Vilket fegt jävla kräk!!
Citera
2016-08-31, 23:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Jag tror inte han besitter förmågan av känslor för andra än sig själv.

Han jobbar på bra för att få det så bekvämt som möjligt för sig själv tycks det. Livstidsfängelse och inom två år redan fått två permissioner.

Ensamcell också ett flertal gånger...

Det är säkert synd om honom.

Det är snart tre år sedan. Inte två.

Efter två år så har långsittare rätt till lufthålspermission en gång om år .. Det är den de beviljar.
Citera
2016-09-01, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Efter två år så har långsittare rätt till lufthålspermission en gång om år .. Det är den de beviljar.

OK.
Citera
2016-10-05, 18:45
Medlem
karlsoons avatar
Av vilken anledning skickade pappan ett sms till Lotta med texten hämnden är ljuv, efter att han tänt på huset?

Jag letade runt lite i tråden men hittade inget.
Citera
2016-10-05, 18:56
Medlem
PrincessDaisys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Av vilken anledning skickade pappan ett sms till Lotta med texten hämnden är ljuv, efter att han tänt på huset?

Jag letade runt lite i tråden men hittade inget.

Svaret på det har nog bara pappan själv
Citera
2016-10-05, 22:26
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessDaisy
Svaret på det har nog bara pappan själv

Ja precis och då undrade jag om det framkom i FUP,en vad han menade med det. Nånting måste han ju ha menat med sms,et oavsett vad han menade. Annars hade han ju aldrig skickat det
Citera
2016-10-06, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Han kanske har rätt till permission. Han kanske får det också.

Men barnen har han dödat så han har inget att söka permission om, förutom besök på en minneslund. En plats han inget har att göra med.

Det blir permission för att sitta i sin ensamhet och äta pizza.
Citera
2016-10-26, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Filen med förundersökningen innehåller egentligen bara en lång text, nedskriven från vad jag antar är GMs hej-då-video. Han genomförde som bekant inte självmordet, någon som vet varför? Försökte han ens? Vilket fegt jävla kräk!!

Haha nej, han gjorde några horisontella rispor på handleden... som de plåstrade om bara. Det räknas enligt mig inte ens som ett försök. Det är nästan knappt ens ett självskadebeteende. Fegis oja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in