Citat:
Finns ingenting att stänga av mig för - jag har inte någonstans brutit mod 1.06
Citat:
Då missar du det elementära att den lilla värdighet som Granitporten som företag eventuellt har kvar försvann i och med publiceringen av en aktieinnehavares fantasier
Citat:
Nu är du ju onekligen ett klappmongo.
I dokumenten som finns på Granitportens ABs hemsida - som är länkat - så framkommer det klart och tydligt att Målsägande är en privatperson och agerar i sin roll som privatperson.
Hade det varit företaget som stod bakom detta så hade det klart och tydligt framkommit att det var Granitporten AB <orgnummer> och inte Thony Norelli <Personnummer>
Det handlar alltså inte om att företaget gjort en polisanmälan
Absolut - men med dom länkarna så har Granitporten onekligen bevisat att någonting inte stämmer i företaget - och som jag skrev ovan - nu är all trovärdighet borta för Granitporten AB
Citat:
Men snälla, har du sovit senaste seklet, det är ju hela gruppen som förtalats och vad vet jag men jag gissar att en person utsetts att sköta detta. Om jag inte minns fel nämns också den personen 22 ggr i varje post av Luffa.
Det duger åt Luffa då duger det åt mig också, eller hur?
Det duger åt Luffa då duger det åt mig också, eller hur?
Nej - det är inte riktigt hela gruppen - läs om Luffas inlägg där "Hen" klart och tydligt deklarerar att flertalet namn har lämnat skeppet efter att allt detta uppdagats.
Du skall även fundera på varför samma namn förekommer i de flesta styrelser där Thony Norelli är inblandad... Problemet är att Thony själv inte kan stå som ansvarig någonstans...
Och du har fått länk - det finns polisanmälningar och rättegångar
(FB) Granitporten AB, Migliore Fondspar mfl Thony Norelli-bolag /Mod
Den sistnämnda gällande Scandic construction group AB är riktigt skitig läsning...
"Aktiekapitalet uppgår till 50.000 Sek men uppgift om aktieägare saknas"
Citat:
Klart du inte har någon polisanmälning , men polisanmälningarna mot Thony Norelli och hans bolag fortsätter komma med jämn takt.... Och Thony Norelli ser till att undvika rättegångarna mot sina företagsaffärer.....