2016-10-05, 08:05
Medlem
Tror det blev ett missförstånd. Tror inte att MM skrivit något inlägg eller svar. Bara att personen bloggens inlägg handlar om är MM. Och för din kännedom var de tidigare mycket nära vänner.
Citera
2016-10-05, 09:01
Medlem
MI ser i alla fall rätt så kraftig ut s är hon inte gravid har hon ökat rejält i vikt
Citera
2016-10-05, 11:00
Medlem
Vet inte om jag missat något. Men varför hänger hon inte med Maggan Graaf längre...?
Måste ju hänt något???!
Citera
2016-10-05, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gilli
MI ser i alla fall rätt så kraftig ut s är hon inte gravid har hon ökat rejält i vikt

Nja hon har väll snarare gått ner i vikt på senaste, hon har väll aldrig varit direkt smal.
Citera
2016-10-05, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majs100
http://michelacastellari.se/2016/09/29/om-vanskaper-nara-vanskaper/

Vem är denna tjej vän med? Är hon kändis eller bara bloggar? När var hon och My vänner?
Citera
2016-10-05, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElsaLisa
Vem är denna tjej vän med? Är hon kändis eller bara bloggar? När var hon och My vänner?

Michaela var med i "Småstadsdrottningar"
MM o hon umgicks en del förut,reste osv
Vänskapen upphörde någongång 2015 vill jag minnas.
Citera
2016-10-05, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mallorylol
Vet inte om jag missat något. Men varför hänger hon inte med Maggan Graaf längre...?
Måste ju hänt något???!

För att MM gjort bort sej för all framtid.
Citera
2016-10-05, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honkatta
Det är mycket inlägg om hur slutkörd, skör, stessad, dålig mamma blabla hon är.
Det känns lite martyr-varning.

Alltid,offerkofta på!
Citera
2016-10-05, 13:12
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:

Var med i tv3s småstadsdrottningar tillsammans med JT och Åsa. Åsa som nu är nära vän med My.
My och MC var nära vänner ett tag tillsammans med MG, dessa träffades ibland och verkade rätt tajta.
Det är tveklöst så att detta inlägg handlar om My. Vilken jävla soppa detta är.
My verkar ha skitit i det blå skåpet rätt rejält.
Citera
2016-10-05, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Var med i tv3s småstadsdrottningar tillsammans med JT och Åsa. Åsa som nu är nära vän med My.
My och MC var nära vänner ett tag tillsammans med MG, dessa träffades ibland och verkade rätt tajta.
Det är tveklöst så att detta inlägg handlar om My. Vilken jävla soppa detta är.
My verkar ha skitit i det blå skåpet rätt rejält.

Det programmet har jag missat, antar att de va lika bra som titeln antyder
MM verkar ha ställt till det ordentligt för sig.
MG har ju ett stort samarbete med MH nu med sitt nya mirakelmedel, är väl inte så konstigt att MM rykte då när det uppenbart finns en konflikt.
Citera
2016-10-05, 14:02
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Det programmet har jag missat, antar att de va lika bra som titeln antyder
MM verkar ha ställt till det ordentligt för sig.
MG har ju ett stort samarbete med MH nu med sitt nya mirakelmedel, är väl inte så konstigt att MM rykte då när det uppenbart finns en konflikt.

Ja programmet sög rejält.

My kommer aldrig kunna lägga alla korten på bordet för att hon är skyldig och inte som hon säger helt oskyldig. My vill ju inte säga som det är pga att hon inte vill såra nån med sanningen och att hon vet att sanningen kommer komma fram ändå och att det då kommer bevisas att det är hon som är oskyldig. Då undrar jag, varför vänta om sanningen ändå kommer komma fram till slut. Alla rykten som nu sprids skulle ju stanna av helt om hon sa sin version.

Med det sagt så är inte dom andra helt oskyldiga till denna soppa tror jag. Att hålla på och antyda hit och dit är bara ren mobbning och jävligt barnsligt.
Citera
2016-10-05, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Ja programmet sög rejält.

My kommer aldrig kunna lägga alla korten på bordet för att hon är skyldig och inte som hon säger helt oskyldig. My vill ju inte säga som det är pga att hon inte vill såra nån med sanningen och att hon vet att sanningen kommer komma fram ändå och att det då kommer bevisas att det är hon som är oskyldig. Då undrar jag, varför vänta om sanningen ändå kommer komma fram till slut. Alla rykten som nu sprids skulle ju stanna av helt om hon sa sin version.

Med det sagt så är inte dom andra helt oskyldiga till denna soppa tror jag. Att hålla på och antyda hit och dit är bara ren mobbning och jävligt barnsligt.
Det blir intressant att se hur den här bloggsåpan kommer att sluta. Men dom borde gilla läget, intriger, glamour, skönhet och botox genererar väl följare? Uppmärksamhet och pengar är ju vad allt detta går ut på. Enligt hur jag uppfattar bloggtanterna i alla fall. Synd bara att det tvunget ska vara minst 1 som är hackkycklingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in