2016-10-04, 19:32
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Kämpat solo och fyllt mitt lager, skulle sälja det, kom 100 meter med båt och blev dödad av en fuskare... Jävla kuk spel..

Du utelämnar ganska mycket.

Ps4? Dator? Hur fuskade personen?

Jag kör ALDRIG leveranser med andra på servern.
Citera
2016-10-04, 20:04
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Du utelämnar ganska mycket.

Ps4? Dator? Hur fuskade personen?

Jag kör ALDRIG leveranser med andra på servern.

Ps4, aimbot och sedan ver jag inte om de var bug men de gick inte sikta på honom.
Citera
2016-10-05, 02:20
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Försöker få riktig jävla biker feel till mitt emblem, hitils så ser det bra ut. Men saknar själva bokstäverna som typ ''Blaine County'' under symbolen. Någon av er som är bra med emblem editor?
Citera
2016-10-05, 07:47
Medlem
Dimaks avatar
Gissa vem som är klädd som en ugly as fucker biker

Tatueringar precis överallt och en tysk arme hjälm då jag använder hjälm.
Citera
2016-10-05, 07:58
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ps4, aimbot och sedan ver jag inte om de var bug men de gick inte sikta på honom.

aimbot? vapnen siktar ju av sig själv?
Citera
2016-10-05, 08:58
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:

Körde han båt så låter det rimligt att även "fuskaren" körde båt. Och då ska väl inte spelets naturliga aimbot vara aktivt?
Citera
2016-10-05, 09:59
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Körde han båt så låter det rimligt att även "fuskaren" körde båt. Och då ska väl inte spelets naturliga aimbot vara aktivt?

Sant.

Men finns verkligen fusk som aimbot osv till ps4?
Citera
2016-10-05, 10:19
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Sant.

Men finns verkligen fusk som aimbot osv till ps4?

Jo det skulle jag tro, kan man skicka folk till rymden kan man nog skicka in aimbot-fusk på ett ps4
Citera
2016-10-05, 11:25
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:

Går att skjuta på 10000000m avstånd och genom väggar och jet som kan använda kulsprutan på folk precis under planet. Dvs att kidsen bara cruisar runt och alla blir slaktade av kulsprutan var man än är.
Citera
2016-10-05, 11:31
Medlem
mmas avatar
Citat:
Går att skjuta på 10000000m avstånd och genom väggar och jet som kan använda kulsprutan på folk precis under planet. Dvs att kidsen bara cruisar runt och alla blir slaktade av kulsprutan var man än är.

Finns det bekräftat att dessa fusk finns? Jag har aldrig stött på fysk, och har ENORM speltid online. Dock har jag på slutet stött på folk som står i typ garage där man inte kan nå dom, men dom kan nå en, och att jag blivit ihjälskjuten i mitt egna garage (?)
Citera
2016-10-05, 20:03
Medlem
Citat:
Kämpat solo och fyllt mitt lager, skulle sälja det, kom 100 meter med båt och blev dödad av en fuskare... Jävla kuk spel..
Har du uppgraderat båten som man ska leverera med?
Utan någon extra armor eller speedupgrade så kan man nästan sänka den genom att gå förbi lite snabbt bara...
Är den uppgraderad så kan man lämna hytten och skjuta ihjäl den som jagar en och sen fortsätta med leveransen.

Förresten var det ett stort lager med 111 platser som du blev av med eller något av dom andra?
Jag blev av med ett helt 111 lager när jag krashade titanen i kraftstationen..
2miljoner åt helvete..

Om du inte vet det redan:
För att slippa dom flesta rövhål så innan du går online så gå in i settings och välj free aim..
Många som kör med autoaim kan inte sikta på någon som står mitt framför dom i en freeaim server.
Citera
2016-10-06, 00:01
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cherokeex2
Har du uppgraderat båten som man ska leverera med?
Utan någon extra armor eller speedupgrade så kan man nästan sänka den genom att gå förbi lite snabbt bara...
Är den uppgraderad så kan man lämna hytten och skjuta ihjäl den som jagar en och sen fortsätta med leveransen.

Förresten var det ett stort lager med 111 platser som du blev av med eller något av dom andra?
Jag blev av med ett helt 111 lager när jag krashade titanen i kraftstationen..
2miljoner åt helvete..

Om du inte vet det redan:
För att slippa dom flesta rövhål så innan du går online så gå in i settings och välj free aim..
Många som kör med autoaim kan inte sikta på någon som står mitt framför dom i en freeaim server.

Lilla lagret, så...uppgradera båden finns inte pengar till, då alla gånger jag ska sälja så går det åt helvete, går bara back.
Sist jag skulle sälja var jag ensam. Flög plan, droppa 1 paket och möttes av två helikoptrar som sprängde mig i luften med sina kulsprutor som inte gick och undvika..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in