Citat:
Ursprungligen postat av
G.Zamani
Vad spelar det för roll om han inte tar hem Florida undrar jag...
De har på riktigt ingenting att komma med heller, trashar Trump i median globalt för vad som helst, de har ingen message trots 1 månad kvar och det Hillary säger i hennes gympasal-rallyn får mig att le bokstavligen, för de är så oäkta, cringey undermåligt och har bara negativ lögnaktig lame-propaganda som vi redan hört om TRUMP, trump sen lite mer Trump det trump that yada yada.
Vem har ärligt talat någonsin brytt sig om någons tax-returns, ever??? Någon som har tittat eller bemödat sig att bry sig om någon fjoll-demokrats, om den så låg 2 musklick ifrån?? Medan FBI ger immunitet till Hillarys zealots med guld-kantad möjlighet att dessutom förstöra laptops och radera information innan FBi eller DOJ kan få se den..
2nd amendment people need to come forth..
De enda tax-returns som är intressanta är för media republikanernas sådana, ljuga rakt ut om Romneys som vid förra valet och sedan har vi såklart, the holy grail TRUMP.
Hade bara jag fått möjligheten att se den så struntar jag ändå i det, hoppas den är så låg som möjligt och hade sålt unika erfarenheten att få se den för en 100-lapp.
Har man konto i Panama o.s.v man börjar undra, men det vi har sett och ser är rena asgamar och likmaskar som är hatiska, why i dno. Vad vill man egentligen?