Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-04, 20:57
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Vad tycker vi om att Trump inte tweetat på 2 dagar (sin egen tweet)

Ganska sjukt att de måste förbjuda honom från att tweeta, undra hur den här kampanjen hade sett ut om han fick fria tyglar.

Ingen hade överlevt.

Skulle våga påstå att han skulle leda stort om han inte hade fått twittra...
2016-10-04, 20:58
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Zamani
Tar Trump hem Colorado?

https://www.twitter.com/realDonaldTrump/status/783129603363659776/photo/1
Vad spelar det för roll om han inte tar hem Florida undrar jag...
De har på riktigt ingenting att komma med heller, trashar Trump i median globalt för vad som helst, de har ingen message trots 1 månad kvar och det Hillary säger i hennes gympasal-rallyn får mig att le bokstavligen, för de är så oäkta, cringey undermåligt och har bara negativ lögnaktig lame-propaganda som vi redan hört om TRUMP, trump sen lite mer Trump det trump that yada yada.

Vem har ärligt talat någonsin brytt sig om någons tax-returns, ever??? Någon som har tittat eller bemödat sig att bry sig om någon fjoll-demokrats, om den så låg 2 musklick ifrån?? Medan FBI ger immunitet till Hillarys zealots med guld-kantad möjlighet att dessutom förstöra laptops och radera information innan FBi eller DOJ kan få se den..
2nd amendment people need to come forth..
De enda tax-returns som är intressanta är för media republikanernas sådana, ljuga rakt ut om Romneys som vid förra valet och sedan har vi såklart, the holy grail TRUMP.
Hade bara jag fått möjligheten att se den så struntar jag ändå i det, hoppas den är så låg som möjligt och hade sålt unika erfarenheten att få se den för en 100-lapp.
Har man konto i Panama o.s.v man börjar undra, men det vi har sett och ser är rena asgamar och likmaskar som är hatiska, why i dno. Vad vill man egentligen?
Senast redigerad av heis 2016-10-04 kl. 21:20.
2016-10-04, 20:58
Medlem
BertFoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Du stöttar IS indirekt genom Obama och Clinton framförallt. Du är en nyttig idiot som inte ser helheten. Obama göder IS hela tiden. Han skapade monstret IS och du stöttar honom.

Har du helt missat att det var Busch och invasionen av Irak som skapade IS? Tro inte på allt mytomanen Trump häver ur sig.
Du agerar hans nyttiga idiot.
2016-10-04, 21:06
Medlem
Pletheneiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Du stöttar IS indirekt genom Obama och Clinton framförallt. Du är en nyttig idiot som inte ser helheten. Obama göder IS hela tiden. Han skapade monstret IS och du stöttar honom.

Du är riktigt korkad om du tror att Obama är den som styr USA:s utrikespolitik. Han kanske har lite att säga till om. Men USA är i princip en oligarki när det kommer till utrikesintressen, det är personer bakom kulisserna som styr och ställer. USA har även ett nära samarbete med Israel när det kommer till MÖ-politiken, då den typen av politik främst berör och drabbar Israel om något går snett.

Att ISIS får härja skapar ett försvagat Irak, Syrien och ett Iran som ständigt måste finansiera sina allierade i Syrien och Irak. Israel, USA och gulfstaterna vinner därför med ISIS i MÖ just nu.
2016-10-04, 21:13
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pletheneis
Du är riktigt korkad om du tror att Obama är den som styr USA:s utrikespolitik. Han kanske har lite att säga till om. Men USA är i princip en oligarki när det kommer till utrikesintressen, det är personer bakom kulisserna som styr och ställer. USA har även ett nära samarbete med Israel när det kommer till MÖ-politiken, då den typen av politik främst berör och drabbar Israel om något går snett.

Att ISIS får härja skapar ett försvagat Irak, Syrien och ett Iran som ständigt måste finansiera sina allierade i Syrien och Irak. Israel, USA och gulfstaterna vinner därför med ISIS i MÖ just nu.
Det måste gör dig till hängiven Trump-supporter, som är topic.
Det var ett försvagat Irak och Syrien från början som gjorde att ISIS kunde få härja fritt. Omöjligt att veta var vissa står, då Israel-hat ofta trumfar allt annat. Makes no sense to me, vet int eom det gäller dig.
Senast redigerad av heis 2016-10-04 kl. 21:19.
2016-10-04, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Vad spelar det för roll om han inte tar hem Florida undrar jag...
De har på riktigt ingenting att komma med heller, trashar Trump i median globalt för vad som helst, de har ingen message trots 1 månad kvar och det Hillary säger i hennes gympasal-rallyn får mig att le bokstavligen, för de är så oäkta, cringey undermåligt och har bara negativ lögnaktig lame-propaganda som vi redan hört om TRUMP, trump sen lite mer Trump det trump that yada yada.

Vem har ärligt talat någonsin brytt sig om någons tax-returns, ever??? Någon som har tittat eller bemödat sig att bry sig om någon fjoll-demokrats, om den så låg 2 musklick ifrån?? Medan FBI ger immunitet till Hillarys zealots med guld-kantad möjlighet att dessutom förstöra laptops och radera information innan FBi eller DOJ kan få se den..
2nd amendment people need to come forth..
De enda tax-returns som är intressanta är för media republikanernas sådana, ljuga rakt ut om Romneys som vid förra valet och sedan har vi såklart, the holy grail TRUMP.
Hade bara jag fått möjligheten att se den så struntar jag ändå i det, hoppas den är så låg som möjligt och hade sålt unika erfarenheten att få se den för en 100-lapp.
Har man konto i Panama o.s.v man börjar undra, men det vi har sett och ser är rena asgamar och likmaskar som är hatiska, why i dno. Titta kommentarerna som finns, under mig t.ex pff. Vad vill man egentligen?

Jag vet inte hur jag ska tolka ditt inlägg. Din svenska är inte ren.

Så Trump vinner Florida och Colorado?
2016-10-04, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern

seeeg321 kör också de här resonemangen i absurdum.

Faktum är att han skulle vinna valet med 100% av rösterna om han aldrig ens kandiderat är vad den här typen infantila (eller om man så vill "bildade") typen av resonemang säger.
2016-10-04, 21:22
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Zamani
Jag vet inte hur jag ska tolka ditt inlägg. Din svenska är inte ren.

Så Trump vinner Florida och Colorado?
Bara första meningen som var riktad till dig, Florida är inte alls säkert han vinner, men han måste fan vinna den. Får hoppas Assange har något betydande att läcka kommande veckorna, eller att hon får en blodpropp igen... i don't care.
Senast redigerad av heis 2016-10-04 kl. 21:27.
2016-10-04, 21:24
Medlem
Citat:

Lite skrämmande att man måste ha koll på honom hela tiden och att inte kan det själv.

Behöva kolla så att han inte tryckt på kärnvapen knappen varje kvart om han blir president.
2016-10-04, 21:25
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Lite skrämmande att man måste ha koll på honom hela tiden och att inte kan det själv.

Behöva kolla så att han inte tryckt på kärnvapen knappen varje kvart om han blir president.

Det tror jag inte man behöver, det är en nidbild som han dock kommer att få dras med resten av livet (Men dumma frågor leder till sådana resultat om man har otur) däremot så skulle han troligen bli tvingad till att inte röra internet om han blir president.
2016-10-04, 21:28
Medlem
Citat:
Det tror jag inte man behöver, det är en nidbild som han dock kommer att få dras med resten av livet (Men dumma frågor leder till sådana resultat om man har otur) däremot så skulle han troligen bli tvingad till att inte röra internet om han blir president.

Tvingad av vem?
2016-10-04, 21:40
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Tvingad av vem?

Det vet du redan, sluta ställ dumma frågor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in