2016-10-03, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Jag tycker däremot att fanskapet skall ut härifrån illa kvickt.
Ska vi uppfostra våra egna barn att döda föräldrarna och bränna upp deras hus om de inte får fickpengar eller inte är nöjda med sitt boende också tycker du?
Eller gäller det enbart de här skitstövlarna?
Om jag fick välja så skulle jag välja. Hejdå din skit. Åk hem till dem du lämnat. Jag vill inte ha dig här.

Nu vet vi ju inte vad han burit på inombords och fortfarande bär på? Finns nog mycket sorg och trauma inom han. Allt är inte svart eller vitt. Om han/hon vill bo i en stad låt hen göra det. Självklart ska det gå att leva på pengarna man får. Höj ersättningen lite. Om han får prata ut hos terapeut så kommer han må bättre och kunna få jobb och utbildning lättare.
Citera
2016-10-03, 08:46
Medlem
ppp333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Nu vet vi ju inte vad han burit på inombords och fortfarande bär på? Finns nog mycket sorg och trauma inom han. Allt är inte svart eller vitt. Om han/hon vill bo i en stad låt hen göra det. Självklart ska det gå att leva på pengarna man får. Höj ersättningen lite. Om han får prata ut hos terapeut så kommer han må bättre och kunna få jobb och utbildning lättare.

Helt riktigt tänkt! Vi ska naturligtvis aldrig låta NÅGON ta konsekvenser av sitt handlande.
Mordhota, bränn ner,misshandla, slå sönder när du inte får som du vill. Allt är inte svart och vitt. Vem vet vad man varit med om i sitt liv? Sorg trauma etc...klart man vill bränna upp saker och människor då om man inte får som man vill! I synnerhet vill man ge sig på folk i andra länder som inte har ett skit ansvar för ens eventuella sorg och trauma. Man ska bita den hand som föder en när det är synd om en.

.
Citera
2016-10-03, 08:51
Medlem
Mad monks avatar
Så ännu en gång ger verkligheten oss realister rätt. Vad förvånad man blir förresten. Man måste vara bra fräck när man beter sig såhär i någon annans land och lever på deras pengar. Jag gissar att det är en muslim som anser att vi ska betala muslimsk skatt till dåren.

Såna här låste man in på mentalsjukhus förr.
Citera
2016-10-03, 08:56
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Tycker bara det är orättvist att vissa får fickpenning och andra inte. Sen borde man i viss mån kunna välja boende.

Kan det bero på att den här jävla skithögen till ursäkt för att vara människa betet sig som ett svin? Vad fan ska han ha fickpengar till? Denna farliga individ ska sitta inlåst tills han bedömt att han kan hantera att leva i ett civiliserat samhälle. Nu är det ju bevisat att det kan han inte då bör skithögen skickas hem omgående.
Citera
2016-10-03, 09:00
Medlem
Ni som klagar. Jag tror inte ni själva hade velat vara utan fickpengar i ett främmande land. Tänk efter lite innan ni kastar skit.
Citera
2016-10-03, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Kan det bero på att den här jävla skithögen till ursäkt för att vara människa betet sig som ett svin? Vad fan ska han ha fickpengar till? Denna farliga individ ska sitta inlåst tills han bedömt att han kan hantera att leva i ett civiliserat samhälle. Nu är det ju bevisat att det kan han inte då bör skithögen skickas hem omgående.

Nu råkade han göra ett misstag, dock är det mänskligt att fela. Konsekvenstänket är inte fullutvecklat förrän runt 25 års ålder. Tänk på att han är 17 vilket betyder att han är barn. Vi får visa förståelse i detta fallet. Fasiken inte lätt att bära på trauma från krig och förföljelse. Rymdkram.
Citera
2016-10-03, 09:09
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Vad jag inte förstår är varför personalen accepterar detta? om jag hade arbetat där och
mongot hade dödshotat mig då hade vederbörande fått så mycket stryk att han inte hade vetat vad han hette ens.

Nu är det väl mer flickor som hon som blev mördad där i Göteborg av en asylsökare som arbetar på sådana här boenden och kärlekskranka gamla tanter, det lär inte ha så mycket att sätta emot när en sån här gangsterlänning sätter igång.

Det är troligtvis även vurmare så de vill inte gärna att ens såna här kräk ska åka ut ur landet.
De verkar lida av någon form av Stockholmssyndrom eller så är det just vurmandet som gjort så de är som de är. "Stackars Achmed! Han har flytt från krig alltså är det fullt naturligt att han agerar på detta vis!"

sannolikheten är ju dock att han inte alls flytt något krig.

Citat:
Ni som klagar. Jag tror inte ni själva hade velat vara utan fickpengar i ett främmande land. Tänk efter lite innan ni kastar skit.

Sluta trolla.
Senast redigerad av P4n0pl147h305 2016-10-03 kl. 09:14.
Citera
2016-10-03, 09:12
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Nu råkade hen göra ett misstag, dock är det mänskligt att fela. Konsekvenstänket är inte fullutvecklat förrän runt 25 års ålder. Tänk på att hen är 17 vilket betyder att hen är barn. Vi får visa förståelse i detta fallet. Fasiken inte lätt att bära på trauma från krig och förföljelse. Rymdkram.

Du är ju bajsnödigt naiv. Jag står förstås fast vid vad jag skrev. Idioten ska skickas hem det är inte vår uppgift att dalta med såna här.

Du väljer dessutom att inte bemötta ens ett ord av vad jag skrev utan kommer med massa nonsens. Är det meningen jag ska ta dig på allvar då?
Senast redigerad av Mad monk 2016-10-03 kl. 09:14.
Citera
2016-10-03, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Nu är det väl mer flickor som hon som blev mördad där i Göteborg av en asylsökare som arbetar på sådana här boenden och kärlekskranka gamla tanter, det lär inte ha så mycket att sätta emot när en sån här gangsterlänning sätter igång.

Det är troligtvis även vurmare så de vill inte gärna att ens såna här kräk ska åka ut ur landet.
De verkar lida av någon form av Stockholmssyndrom eller så är det just vurmandet som gjort så de är som de är. "Stackars Achmed! Han har flytt från krig alltså är det fullt naturligt att han agerar på detta vis!"

sannolikheten är ju dock att han inte alls flytt något krig.

Sluta trolla.
låter rimligt, sen har vi giftet av den enkelriktade toleransen.
Citera
2016-10-03, 09:19
Medlem
bombaccis avatar
Väldigt vinklad artikel. De borde ta upp den psykiska pressen, det hånfulla bemötandet, den aggressiva personalen, hatet från samhället, näthatet med mera och därefter så kan man visa mer psykologiskt dess konsekvenser för individen som sedan olyckligtvis tar ut det hela på personalen.
Citera
2016-10-03, 09:26
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Väldigt vinklad artikel. De borde ta upp den psykiska pressen, det hånfulla bemötandet, den aggressiva personalen, hatet från samhället, näthatet med mera och därefter så kan man visa mer psykologiskt dess konsekvenser för individen som sedan olyckligtvis tar ut det hela på personalen.

Ah just det ja. Det stackars flyktingbarnet fick inte pengar till att köpa den senaste Iphonen självklart ska man då hota döda folk. Mycket rimligt beteende i eran värld.
Citera
2016-10-03, 09:42
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:

Så du menar att det var rätt metod som han använde?

Fick dina barn igenom allt de ville?

Eller fick du göra eftergifter, efter dödshot?

Eller vänta utifrån ditt resonemang har jag svårt att tro att du har/haft barn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in