Citat:
Ursprungligen postat av
Mnomad
Jag är helt övertygad om att masar på ett eller annat sätt är inblandade i detta. Masarna är ju Sveriges alldeles egna aboriginer. Smutsiga, primitiva och helt opålitliga. Super hejdlöst gör de också.
Haha detta kan jag understryka! Under mina 4 år i Oslo så bodde jag i ett kollektiv tillsammans med 4 snubbar från Dalarna, helt jävla sjövilda! Och ett jävla förakt mot utlänningar (främst afrikaner som härjade i Oslo då), kändes lite som att det var stolta rasister och talade helt öppet om hur illa de tyckte om mörkhyade. De kunde hälla i sig en liter sprit en tisdag, gå ner ensamma en och en till Grönland (där afrikanerna stod och sålde droger) och börja bråka, sen upp och jobba som ingenting på onsdagen sen igen haha! På peace and love i Borlänge stötte man ju på en del sköningar också, jag har kanske lärt känna 18-20 masar, och jag skulle klassa 15 av de som psykfall. Jävligt sköna snubbar om man är kompis med de, men jag är hellre ovän Putin än med en mas.
Kollar man på kända seriemördare och andra kända kriminella avskum i Sverige så är Dalarna högst representerat också, vafan händer där uppe egentligen?