Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-09-30, 19:27
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Gärna, här har du en bunt du kan gå igenom:

Bokningar sjunker, avgränsat till senaste månaden
https://www.google.se/search?q=bookings+on+trump+properties+down&rlz=1C1 TIGY_enSE689SE689&oq=bookings+on+trump+properties+ down&aqs=chrome..69i57.10995j0j4&sourceid=chrome&i e=UTF-8#q=bookings+on+trump+properties+down&tbs=qdr:m

Trump tjänar pengar på sin kampanj, avgränsat till senaste månaden
https://www.google.se/search?q=bookings+on+trump+properties+down&rlz=1C1 TIGY_enSE689SE689&oq=bookings+on+trump+properties+ down&aqs=chrome..69i57.10995j0j4&sourceid=chrome&i e=UTF-8#tbs=qdr:m&q=trump+making+money+from+campaign
Du bortser då från att han förlåtit en skuld på 50 mUsd till sin kampanj. Du tycker alltså han skall betala dubbelt? Först ge pengar till sin kampanj sen lägga ut omkostnader ur egen ficka? Du bevisar återigen att dina neuroner inte verkar helt synkade.
2016-09-30, 19:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bludderbladder
Du bortser då från att han förlåtit en skuld på 50 mUsd till sin kampanj. Du tycker alltså han skall betala dubbelt? Först ge pengar till sin kampanj sen lägga ut omkostnader ur egen ficka? Du bevisar återigen att dina neuroner inte verkar helt synkade.
Varför betalar inte Trump sin kampanj ur egen ficka?Han är ju en oberoende och fruktansvärt framgångrik affärsman!
2016-09-30, 19:34
Medlem
BeeGeesnoses avatar
Citat:
Men ärligt talat, om man leker med tanken hade Trump kunnat köpa mark från Ryssland och skapat sig ett eget land. Eller hur?
Hade kunnat funka.

Inte mig emot.

Följarna till han i detta valet kanske slänger sadlarna på åsnorna och gör han sällskap.
2016-09-30, 19:47
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro
Varför betalar inte Trump sin kampanj ur egen ficka?Han är ju en oberoende och fruktansvärt framgångrik affärsman!

Han skröt ju med att han skulle göra just det. I stället säljer han kepsar och skit samt tigger ihop 18 miljoner dollar från lättlurade låginkomsttagare.
2016-09-30, 19:47
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ryssland är ju stort.Han kan säkert få köpa loss nån värdelös liten plätt av pappa Putin.
Ptja Europa och USA är i det långa loppet helt FUBAR ändå. En ståtlig mur som håller borta såssar och muslimer, låg skatt, 2nd amendment, tremendous manufacturing o.s.v, synd att han börjar komma upp i åren.
2016-09-30, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Han skröt ju med att han skulle göra just det. I stället säljer han kepsar och skit samt tigger ihop 18 miljoner dollar från lättlurade låginkomsttagare.
Som den småhandlare han är
Får hoppas högafflarna och lynchmobbarna jagar ut honom som den bluff han är om inte LeeHarvey-folket hinner före. Off with his head!
2016-09-30, 19:54
Medlem
Citat:
Räcker inte det att vara emot?Jag gillar inte facism och nazism.Eller Trump.Jag gillar inte Trumps supportrar.Trump har ju judiska familjemedlemar men det säger nazisterna inget om.Jag gillar inte Trump och som sista utväg hoppas jag på en John Wilkes Booth eller Lee Harvey Osvald! Semper sic tyrannis.

Ja, ja. Men han frågade varför?
2016-09-30, 19:57
Medlem
heiss avatar
Citat:
Jag skulle betala inträde för att se en Quisling som Trump hängas!
Brukar du inte betala inträde annars??

Donald J. Trump ‏@realDonaldTrump 5 timför 5 timmar sedan
Remember, don't believe "sources said" by the VERY dishonest media. If they don't name the sources, the sources don't exist.
2016-09-30, 19:59
Medlem
YUGE LINES FOR TODAYS TRUMP RALLY.
Folket köar i regnet sen 5-6 timmar innan rallyt börjar.
2016-09-30, 20:08
Bannlyst
Gråter ni trumpare nu när Trump själv sörjer Peres?Måste ju kännas skönt för nazisterna att sjunga Hatikva! Rabbi Trump .Ni rör till det för er trumpare.Vet ni vem ni hatar egentligen?
2016-09-30, 20:17
Medlem
heiss avatar
Citat:
Gråter ni trumpare nu när Trump själv sörjer Peres?Måste ju kännas skönt för nazisterna att sjunga Hatikva! Rabbi Trump .Ni rör till det för er trumpare.Vet ni vem ni hatar egentligen?
Det säger mycket om din okunskap, jag har tjaffsat mycket med antisemiterna här i tråden förrut.
Högerextrema hatar judar och allt kretsar kring det för de, medan vanliga högersinnade är pro-Israel. Palestinier är kränkta, förtryckta små satar och har valt in terrorister i sin regering, barnprogrammen som sänds säger en del.

http://www.kitv.com/story/33185942/trump-clinton-each-meet-israeli-pm-netanyahu Titta in bilderna där, fina ju?
2016-09-30, 20:22
Medlem
Deliberatelys avatar
Det verkar som att flertalet säger att Trump gjorde dåligt ifrån sig i debatten mot Hillary. Kan någon berätta när i debatten han var dålig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in