Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-09-30, 17:48
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro
Trump påstår sig ju veta mer om IS än generalerna!Varför skulle han lyssna på nån annan?
Generalerna är även de neocons, många av dem behöver nog flytta på sig för att göra america stort igen.
2016-09-30, 17:51
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Det är en bra fråga. Ett alternativ är ju att sluta finansiera dem (Obama, Clinton) och med hjälp av Ryssland attackera när de är som svagast. Att hitta dem är inte svårt.

Precis man vagrar ju samarbeta med ryssland mot is , men bomba syriska positioner och lata Is rycka fram med jankarnas vapen och fordon gar bra.
2016-09-30, 17:51
Medlem
Hogdals avatar
Citat:
Vågar inte ens tänka på hur mycket Putin kommer lura korkade narcissisten Trump.
Nja, han är ingen Einstein men som förhandlare är han ingen idiot. Snarare tror jag att han skulle klara av den biten bättre än många andra kandidater. Med en kombination av hot och halvlögner som han klarar av rätt bra.
2016-09-30, 17:54
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Trumpen går tungt i opinionen nu. Satan vilket ras efter debatten i måndags!

Nu är han nere på 34% vinstchans, efter att ha legat i stort sett jämt med Clinton strax före debatten. Jag som hade hoppats på att debatten skulle ha varit det som befäste Trump som ledaren/vinnaren, men tydligen blev det precis tvärt om.
2016-09-30, 17:57
Medlem
kristofferGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Trumpen går tungt i opinionen nu. Satan vilket ras efter debatten i måndags!

Nu är han nere på 34% vinstchans, efter att ha legat i stort sett jämt med Clinton strax före debatten. Jag som hade hoppats på att debatten skulle ha varit det som befäste Trump som ledaren/vinnaren, men tydligen blev det precis tvärt om.
suck... det är inget ras. Han ligger jämsides med Clinton i de flesta pollarna. Clinton har ökat ja, men inte med mycket. Lita inte på CNNs jävla skit.
2016-09-30, 17:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Ryssland är ingen fiende dumskalle, USA svartmålar dom inför västvärlden som fiende bara för att USA vill bestämma över Putin.

Trump vill samarbeta med Putin och både Trump och Putin gillar varandra vilket kommer skapa fred och samarbete.

Putin hatar Clinton och Clinton hatar Putin, vem tror du är bästa för freden, GISSA?????!!???
Trump och Putin har aldrig träffats!!Vart kommer kärleken ifrån,förklara gärna det!
2016-09-30, 17:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hogdal
Nja, han är ingen Einstein men som förhandlare är han ingen idiot. Snarare tror jag att han skulle klara av den biten bättre än många andra kandidater. Med en kombination av hot och halvlögner som han klarar av rätt bra.
Han har ju redan lagt sig ner!
2016-09-30, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Generalerna är även de neocons, många av dem behöver nog flytta på sig för att göra america stort igen.
Trump verkar tro att han ska få en EGEN militär!Tror du på det?
2016-09-30, 18:02
Medlem
Citat:
Trump och Putin har aldrig träffats!!Vart kommer kärleken ifrån,förklara gärna det!

Det var något nytt för mig, givetvis vet jag motsatsen, men eftersom du påstår något vill jag se belägg för det
2016-09-30, 18:03
Medlem
Florida opinionsavvy:

Clinton 47%
Trump 46%
Johson 4%
Stein 2%
Undecided 1%

Deras tidigare Clinton 1+
2016-09-30, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hewasright
Det var något nytt för mig, givetvis vet jag motsatsen, men eftersom du påstår något vill jag se belägg för det
När har de träffats?Varför skulle Putin träffa en småhandlare som Trump?Han har försökt bygga sina smaklösa hus i Ryssland men till ingen nytta!
2016-09-30, 18:06
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
USA:s största tidning avråder från att rösta på Donald Trump

http://www.di.se/nyheter/usas-storsta-tidning-avrader-fran-trump/
USA Today är inte USA:s största tidning.

Edit; tydligen är den det enligt vissa mått.
Senast redigerad av tcfmog 2016-09-30 kl. 18:09.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in