2016-09-30, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MailmanMalone
Har spelat 10+ matcher nu och kan snabbt konstatera att EA i år valt att göra spelet mer nybörjaranpassat och att man inte längre kan utnyttja sin spelförståelse lika mycket som tidigare. Försvarsspelet har blivit mer "autostyrt" och alla passningar innan offensivt straffområde går igenom om man så siktar på en motståndare. Tråkigt för mig, kul för alla hjärndöda lirare som bara skjuter och hoppas på en drömträff eller felstuds.
Ser du verklig fotboll så är det så mål går till ofta. I verkligheten kan dåliga vinna mot bra o i fifa oxo tur o otur
Citera
2016-09-30, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IdiotInc
Ser du verklig fotboll så är det så mål går till ofta. I verkligheten kan dåliga vinna mot bra o i fifa oxo tur o otur

Haha, ja i verkligheten kan lag med noll spelförståelse slå Barca...
Citera
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara

Ingen, eftersom att spelet suger. Funderar dock på att testa hederliga 4-4-2 nu.

Går de dåligt? Därför det suger?
Citera
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MailmanMalone
Har spelat 10+ matcher nu och kan snabbt konstatera att EA i år valt att göra spelet mer nybörjaranpassat och att man inte längre kan utnyttja sin spelförståelse lika mycket som tidigare. Försvarsspelet har blivit mer "autostyrt" och alla passningar innan offensivt straffområde går igenom om man så siktar på en motståndare. Tråkigt för mig, kul för alla hjärndöda lirare som bara skjuter och hoppas på en drömträff eller felstuds.
Läge för mig att satsa på Division 1 i år då.
Citera
2016-09-30, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IdiotInc

Eeh, ja? Vart vill du komma?
Citera
2016-09-30, 16:41
Medlem
Hej, fick min aktiveringskod för att jag förbokat spelet. Men Origin säger att den är ogiltig, det är väl där man ska lösa in den? Eller är jag för sent ute att lösa in den möjligen? Köpt från webhallen om det skulle ha någon betydelse.

Edit: Löste sig. Soft att det räknades som pre-order fast jag bokade spelet på release-dag.
Mot Fut-Draften!
Senast redigerad av kreml-high 2016-09-30 kl. 17:07.
Citera
2016-09-30, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Jag förstår fan inte det här.
Hur kan folk lägga bud redan på 20 000? Vart fick dom de här mynten ifrån???
Jag har inte trejdat alls och har redan fått ihop 20k+. Använt myntbonusarna osv så når du det på en dags spelande
Citera
2016-09-30, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Går de dåligt? Därför det suger?

Nej och nej.
Citera
2016-09-30, 17:22
Medlem
haammpes avatar
vad tror vi om neymars pris? värt att köpa för 430 k ?
Citera
2016-09-30, 17:25
Medlem
absinthes avatar
Är det möjligt att lira 2 spelare ultimate team iår? Funkade tidigare men funktionen togs bort i FIFA 16.
Citera
2016-09-30, 17:30
Medlem
Bästa premier league strikern för 7-8000 coins?
Vill ha 85+ pace och skott.
Citera
2016-09-30, 17:36
Medlem
Syeks avatar
Har 2-3-7 i matcher. Jag tycker jag alltid har varit en bra FIFA spelare, alla FIFA spelen har jag legat runt div3-5 upp och ner. Detta fifat är ju svin svårt, jag förstår inte hur man spelar längre?!

När jag försöker försvara förvärrar jag bara det, när jag släpper ifrån mig kontrollen, lägger den på sidan av mig och låter AIn försvara går det svin bra! Man behöver ju inte göra något..

Sen crossbollarna?! Hur kan bastian swainsteiger misslyckas med varje crossboll till mina anfallare?! Spelar ju ingen roll vilken styrka på passen, mittbacken tar ju ner den svin lätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in