2016-09-29, 19:49
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tradarwille
Har spelarna inga tatueringar? Kanske dom inte hade i Fifa 16 heller, nått jag la märke till nu.

Ser nämligen inte klokt ut.

Håller med vissa här att det går otroligt segt om man jämför med typ Fifa 16.

För att EA ska få göra tatueringarna så måste de få klartecken från tatueraren som gjort den aktuella tatueringen.
Citera
2016-09-29, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Stor skillnad på hela spelet och demot?

Ja, tyvärr...

Tyckte demot bjöd på en härlig spelkänsla. Det här vettefan om jag kommer lära mig tycka om. Det var större skillnad än vad jag hade räknat med.

Fler som håller med?
Citera
2016-09-29, 19:58
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miskomarko
Hej
Hur lång tid tog det för er att installera spelet? Det har fastnat på 83% i 1 h nu... Är det normalt?

Är samma för mig. Fick du igång ditt?
Citera
2016-09-29, 20:28
Medlem
Har förbokas spelet från Netonnet, fick en kod på mailen idag. Knappar in koden men det händer inte ett skit, någon som har samma problem?
Citera
2016-09-29, 21:48
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yukno
Värt att köpa eller är det knappt några skillnader mot 16?

Om du vill ha variation kan du ju testa Pro evolution Soccer istället.
Citera
2016-09-29, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Ja, tyvärr...

Tyckte demot bjöd på en härlig spelkänsla. Det här vettefan om jag kommer lära mig tycka om. Det var större skillnad än vad jag hade räknat med.

Fler som håller med?

Håller helt med om att det är stor skillnad, enbart till det bättre dock.
Citera
2016-09-29, 22:43
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Har spelarna inga tatueringar? Kanske dom inte hade i Fifa 16 heller, nått jag la märke till nu.

Vidal har sina tatueringar iallafall.
Citera
2016-09-29, 23:11
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
Efter en 10-12 matcher kan jag konstatera följande:

Allt är bättre än föregångaren, fifa 16.

Bollen är pytteliten typ som en handboll.

Karriärläget är snarlikt förra årets men med lite mer fin touch på det, klubben sätter krav på dig. Klubben ska marknadsföras (genom fler vinster och titlar blir man kändare?), du har krav från ledningen att ta 4 ungdomsspelare och utveckla dom i a-laget, ju fler matcher du vinner desto mer ökar publiksiffran etc.

Att skjuta straffar är helt cp.

Spelet är segare än fifa 16, tempot i matchen alltså. Går att åtgärda genom att ta snabbare hastighet genom inställningarna.

Bra spel!
Citera
2016-09-29, 23:26
Medlem
Bongbengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocaine-Cowboy
Efter en 10-12 matcher kan jag konstatera följande:

Allt är bättre än föregångaren, fifa 16.

Bollen är pytteliten typ som en handboll.

Karriärläget är snarlikt förra årets men med lite mer fin touch på det, klubben sätter krav på dig. Klubben ska marknadsföras (genom fler vinster och titlar blir man kändare?), du har krav från ledningen att ta 4 ungdomsspelare och utveckla dom i a-laget, ju fler matcher du vinner desto mer ökar publiksiffran etc.

Att skjuta straffar är helt cp.

Spelet är segare än fifa 16, tempot i matchen alltså. Går att åtgärda genom att ta snabbare hastighet genom inställningarna.

Bra spel!

Ang sistnämnda. Gäller detta enbart för "offline-mode" eller även i fut, online säs osv?

Peace
Citera
2016-09-30, 01:44
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Stor skillnad på hela spelet och demot?

Ja, till det bättre tom otroligt nog. Spelade ett par matcher på demot och tänkte avboka spelet för att jag tyckte att det sög hästpung, men gav det en chans ändå eftersom många vänner också hade förbokat + att spelet körs på frostbite nu. Efter att ha spelat en del matcher så måste jag säga att jag gillar det. Bättre känsla än på demot. Klara förbättringar i passningsspelet och hur AIn beter sig trots en del brainfarts i jämförelse med fifa 16 som var sämst.
Citera
2016-09-30, 03:47
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Många som tycker tempot i spelet är för långsamt, är det bara jag som tycker det går för snabbt för att det ska kännas realistiskt?

Citat:

En del spelare har tatueringar, andra inte. James Rodriguez har medans Marcelo inte har. Neymar, Messi och Vidal är några exempel på spelare som har.

Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
För att EA ska få göra tatueringarna så måste de få klartecken från tatueraren som gjort den aktuella tatueringen.

Är det så? Segt
Citera
2016-09-30, 08:31
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongbengtsson
Ang sistnämnda. Gäller detta enbart för "offline-mode" eller även i fut, online säs osv?

Peace
Jag har endast spelar offline karriärläg so far, så jag kan inte uttala mig om det andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in