Nu gäller ju tråden SD i opinionsundersökningarna, och jag är ganska nöjd ändå med utvecklingen för SD men det jag absolut inte förstår är hur S kan öka lite? Jag ser en svag ökning och det är inte normalt.
Det är ju dom äldre som mest röstar Soc. och dödligheten borde då hela tiden minska S i opinionen. Vad FAN är det som händer här...

....
Har dom gamla sossarna fått evigt liv. Men nu vill jag inte bryta mot bestämmelserna här. Jag anser bara att det är absolut nödvändigt att S minskar samtidigt som SD sakta ökar. Annars får vi aldrig någon ordning på landet.