Citat:
Ursprungligen postat av
VidgatBrugdgap
De jag testat på har kostat i kanske 8 fall av 10, allt från 10 till typ 140 credits att chatta med. Det gör ingenting om de tar betalt, men då tycker jag det ska vara en fast summa och inte en som baseras på killars vilja och underlägsenhet inom internetdejtingvärlden.
Ok då är det nog så att det är olika beroende på vem som försöker och det tycker jag inte heller är helt fel gjort, givetvis hade det bästa varit att alla betalade en summa o sen var det löst men det fungerar ju uppenbarligen inte för då finns problemet kvar och tjejerna blir tokspammade av redan nobbade killar, det är ju befängt och skadar hela "branchen" och något måste göras eftersom tjejena blir så sönderbombade och det förlorar vi alla på vårt pm kommer sist, tjejerna hinner inte läsa alla pm eller skiter helt enkelt i det för att det kommer så jäkla många idiotpm, att då lägga en straffavgift för en 3 poängare att ta kontakt med en 8-10 som dessutom nobbat är ju skitbra, det finns ju ingen anledning att 3an ska hålla på att kontakta 8-10an om denna markerat att den inte vill genom att inte matcha, då ska ju trean bara hålla sig därifrån men ni märker ju själva på snacket här att vissa verkar tro att det är en rättighet till kontakt bara för att man är med på sidan men så är det inte o nu när jag tänker efter så är Badoos lösning riktigt bra.
Antagligen är det ju så att du rankar lägre än mig o du får därför sonika betala för fler av tjejerna och mer för att få chatta, det är ju skitsmart för dom måste ju försöka behålla dom snygga tjejerna på sidan och då är det viktigt att dom trivs och inte känner sig typ terroriserade plus att urvalet dom swipar måste ju hålla högsta klass och det löser man så här med två fluggor i en smäll, 3an kan inte terrorisera puddingen och puddingen får se det bättre urvalet, jag tycker att för typ sidans bästa och därmed också för oss användare så är det en perfekt lösning eftersom något behöver ju göras och håll då med om att om man nu är tvingade att göra något så är det väl en skitbra lösning att "straffa" en nobbad lågpoängare att ta kontakt med en pudding, finns ju ingen som helst anledning att trean öht skall ha något där att göra, nej jag tycker det är en efter omständigheterna bra och genomtänkt lösning som jag tror främjar våra intresse att hålla badoo igång med fina tjejer, finns ju dom som förlorar på det också men återigen så finns det ingen anledning att trean skall ha möjligheten till att ta kontakt.
Citat:
Ursprungligen postat av
ormbiten
Det vore ärligare om dom tog betalt för sajten och medlemskap i sig istället än att ta betalt olika belopp för att få snacka med vissa tjejer...
Känns ju nästan som att ringa typ "heta linjen".
Har man väl betalat för "Superpowers" så borde allt chattande vara fritt.
Det där är ju helt fel tänkt, det är för fan ingen rättighet att alla ska få prata med "lisa18" bara för att båda är med på sidan, det måste ju hon få bestämma själv o det gör hon ju genom att nobba personen o då ska det ju vara klart o trean gå vidare o leta efter någon annan, nej enligt dig/er ska då den jävelen ha rätt att börja terrorisera i stället, hör du hur fel det är och i det verkliga livat hade han åkt på spö o borde ju egentligen få det här också.