2016-09-27, 21:35
Medlem
Fan vad jag saknar min xbox one med ea access ibland
Citera
2016-09-28, 00:10
Medlem
Vilket matchtempo spelar ni på? Burkar personligen vara allergisk mot att höja matchtempot men i detta fall tyckte jag att det höjde spelkänslan rejält.
Citera
2016-09-28, 00:15
Medlem
JoeL431s avatar
Köpte spelet från Playstation Store, hur får jag det att laddas ner i förväg alltså så jag slipper sitta och vänta imorgon natt i flera timmar? Stod att de gick att ladda ner på förhand men läste för snabbt. De står "Kom tillbaka snart" när jag går in genom "Köpt" bara.
Citera
2016-09-28, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Köpte spelet från Playstation Store, hur får jag det att laddas ner i förväg alltså så jag slipper sitta och vänta imorgon natt i flera timmar? Stod att de gick att ladda ner på förhand men läste för snabbt. De står "Kom tillbaka snart" när jag går in genom "Köpt" bara.

Jag hade också lite problem med det där, helt plötsligt så fanns fifa installerat på mitt ps4, markerade då spelet och tröck på options sen information, där stod det att nerladdningen var klar.

kolla så att du har aktiverat detta:

https://www.playstation.com/sv-se/get-help/help-library/store---transactions/store-content/how-to-set-up-auto-update-download-on-your-playstation-4/
Citera
2016-09-28, 09:09
Medlem
eshkoshkas avatar
Det är ristat i sten att t.ex. Elgiganten slänger upp spelet på hyllorna imorgon va? Hade varit trevligt om man kunde köpt idag eftersom det inte är öppet 00.00.
Citera
2016-09-28, 11:32
Medlem
Har haft spelet nu i över ett dygn då jag köpte det I US store.
Funkade även direkt på mitt svenska acc.

Finns det dock möjlighet att fixa svenska som språk, om man har köpt spelet I US store?
Bryr mig egentligen inte, men vill gärna veta.
Citera
2016-09-28, 12:11
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandmanz
Vilket matchtempo spelar ni på? Burkar personligen vara allergisk mot att höja matchtempot men i detta fall tyckte jag att det höjde spelkänslan rejält.

Långsam då FIFA 17 i allmänt känns väldigt fort i gameplay jämfört med FIFA 16. Hoppas de ändrar det i nästa pach då alla spelare känns super snabba.
Citera
2016-09-28, 12:25
Medlem
kroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Långsam då FIFA 17 i allmänt känns väldigt fort i gameplay jämfört med FIFA 16. Hoppas de ändrar det i nästa pach då alla spelare känns super snabba.

Hmm, jag tycker FIFA 17 känns otroligt långsamt jämfört med 16. Var tvungen att spela en match FIFA 17 och sedan gå över till 16 direkt, och 16 gick verkligen så mycket snabbare i mitt tycke.
Citera
2016-09-28, 12:30
Medlem
OakleyBlizzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvfan76
Har haft spelet nu i över ett dygn då jag köpte det I US store.
Funkade även direkt på mitt svenska acc.

Finns det dock möjlighet att fixa svenska som språk, om man har köpt spelet I US store?
Bryr mig egentligen inte, men vill gärna veta.

Gjorde samma som dig och jag tror inte man kan det Har man engelska som språk slipper man ju dock att se tröjor med censur på som man får om man har svenska som språk.
Citera
2016-09-28, 12:33
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Det är ristat i sten att t.ex. Elgiganten slänger upp spelet på hyllorna imorgon va? Hade varit trevligt om man kunde köpt idag eftersom det inte är öppet 00.00.
Om de inte har det på hyllorna är det bara att fråga någon i personalen, då de med största sannolikhet inte ens slängt upp det på hyllorna än.
Går ju alltid att kolla på elgigantens hemsida om de har det på lager i din närmsta affär.
Citera
2016-09-28, 12:42
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Om de inte har det på hyllorna är det bara att fråga någon i personalen, då de med största sannolikhet inte ens slängt upp det på hyllorna än.
Går ju alltid att kolla på elgigantens hemsida om de har det på lager i din närmsta affär.
Det finns i lager i 66 varuhus. Dom skriver också att release är 29 September. Jag ska ringa och höra med dom.
Citera
2016-09-28, 12:50
Medlem
Bongbengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Det finns i lager i 66 varuhus. Dom skriver också att release är 29 September. Jag ska ringa och höra med dom.

Återkom med svar dirr, jag är så jävla sugen nu haha!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in