2016-09-26, 22:15
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro
Det är osmart att bränna broar.Man vet aldrig vem man behöver senare.J ag vill inte att en president skall vara som mig eller dig utan bättre.Det är inte alltid bäst att säga vad man tycker!

USA klarar sig utan Mexico, precis som Mexico klarar sig utan sydamerika. Mexico har en mur emot annat land också. Något som media inte pratar om.

Trump är garanterat bättre än dig 100 gånger om.
2016-09-26, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
USA klarar sig utan Mexico, precis som Mexico klarar sig utan sydamerika. Mexico har en mur emot annat land också. Något som media inte pratar om.

Trump är garanterat bättre än dig 100 gånger om.
Det var faktiskt inte Mexiko jag syftade på.Trump har gjort sig ovän med många republikaner.Demokraterna hatar ju Trump det vet vi ju.
2016-09-26, 22:20
Medlem
Libertarismuss avatar
Fick nyss reda på att debatten kommer att vara i 90 minuter, utan reklampauser!
Det trodde jag verkligen inte. Nu får Clinton ingen tid att hosta blod på toaletten under reklampausen, så det här kan faktiskt bli riktigt intressant i slutändan.

Kommer tant Clinton att orka stå upp i 90 minuter?
Senast redigerad av Libertarismus 2016-09-26 kl. 22:23.
2016-09-26, 22:21
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Det var faktiskt inte Mexiko jag syftade på.Trump har gjort sig ovän med många republikaner.Demokraterna hatar ju Trump det vet vi ju.

Många republikaner har fått backa och hoppat på Trump Train! Sedan finns det vissa som lovar rösta på Clinton. Korruption!
2016-09-26, 22:21
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Margit Silberstein sitter säkerligen beredd att rycka in & köra kommentarer under hostattackerna.

Ytterligare en feministfitta som ska vara kommentator, jag kollar på andra kanaler.
2016-09-26, 22:23
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Du reagerade inte på att jag vill få bort den islamistiska terrorismen?

Vi vet alla att du är socalist och suger balle på muslimerna, så klart en sån som du gillar Clinton.
2016-09-26, 22:25
Bannlyst
Citat:
Många republikaner har fått backa och hoppat på Trump Train! Sedan finns det vissa som lovar rösta på Clinton. Korruption!
Jag tror inte det bara handlar om korruption.
Trump svaghet och styrka är att han talar för fritt!Han har tonat ner sig och då har siffrorna stigit.Blev riktigt förvånad dock att Cruz hoppade på tåget faktiskt!
2016-09-26, 22:26
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigare14
Vet inte men jag pratar ofta om samhälle och politik och har inte stött på en människa IRL som hoppas på Trump. Och då snackar vi helt skilda delar av folk. Nej det där låter inte ett dugg trovärdigt.

Håller med...

Jag tror att Bradley-effekten som fenomen dör inatt...
2016-09-26, 22:32
Medlem
Socialkonservativs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Fick nyss reda på att debatten kommer att vara i 90 minuter, utan reklampauser!
Det trodde jag verkligen inte. Nu får Clinton ingen tid att hosta blod på toaletten under reklampausen, så det här kan faktiskt bli riktigt intressant i slutändan.

Kommer tant Clinton att orka stå upp i 90 minuter?

Det kan väl ändå inte stämma? Det kan ju vara en av de mest tittade tv-händelserna på hela året och att tv-kanalen då inte skulle lägga in några reklamer...
2016-09-26, 22:33
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Jag tror inte det bara handlar om korruption.
Trump svaghet och styrka är att han talar för fritt!Han har tonat ner sig och då har siffrorna stigit.Blev riktigt förvånad dock att Cruz hoppade på tåget faktiskt!

Och han fortsätter. Tro mig. Trump kommer göra bra ifrån sig. Han är ju skådespelare inom drama som sitt andra jobb.
2016-09-26, 22:35
Medlem
LucNNs avatar
Någon måste länka till bra inspelning av debatten, om det blir möjligt. Vi är åt några som inte hinner se med. Helst någon ren inspelning utan någon äcklig FIare som bakgrundstrack. vart kan man hitta sånt för eftertiden? (Håller på att kvävas av alla som hela tiden måste förklara vad man ser och vad det betyder. Vill se två rena politikerpamper slå sig blodiga på varandras lögner! )
2016-09-26, 22:37
Medlem
Internetkrigare14s avatar
Citat:
Och han fortsätter. Tro mig. Trump kommer göra bra ifrån sig. Han är ju skådespelare inom drama som sitt andra jobb.

Det gör han nog. Men sedan i morgon avslöjar han den Stora hemligheten...
Allt är bara ett konstprojekt!

Die dumme americaanen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in