2016-09-25, 11:20
Medlem
Bobs1910s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Brukar du scanna av med kartor/appar också? sen finns det väl lokala malmö-go-communities som tipsar direkt när det spawnas?

Det händer men aldrig sett några där heller. Du svarade heller inte på frågan, var vistas du och hittar dina Dragonites?
Citera
2016-09-25, 11:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bobs1910
Det händer men aldrig sett några där heller. Du svarade heller inte på frågan, var vistas du och hittar dina Dragonites?
Jag fångade en på Kungsholmen i Stockholm. Dock lvl 1400 bara.
Citera
2016-09-25, 11:59
Medlem
Mr Darcys avatar
Jag har fångat en Dragonite utanför Tabergs IP (söder om Jkpg) och även spawnat i Stadsparken i Jkpg. Min flickvän fångade en Dragonite nere på Liljeholmen i Jkpg. Så de finns i det vilda runt södra Vättern, i a f.
Citera
2016-09-25, 14:18
Medlem
janssonkarls avatar
Hur rare är egentligen aerodactyl?

MVH JK
Citera
2016-09-25, 14:42
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janssonkarl
Hur rare är egentligen aerodactyl?

MVH JK
Lika ovanlig som snorlax och lapras.
Citera
2016-09-25, 15:00
Medlem
janssonkarls avatar
Citat:
Lika ovanlig som snorlax och lapras.

Fångade en imorse, såg den på fastpokemap, och hade 15 minuter innan jag skulle sticka till jobbet, 567 cp och hyper beam men var fortfarande may not be great in battle.

men tänkte att den kommer nog vara svårast att fånga för just nu har jag bara 6 pokemon sen har jag fångat alla och kände att den kommer vara svårast så det var nog bra att jag tog chansen.

Har nu satt på alla mina 9 st 10 km ägg, ska kläckas imorgon, uppdatering kommer!

MVH JK
Citera
2016-09-25, 15:22
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janssonkarl
Fångade en imorse, såg den på fastpokemap, och hade 15 minuter innan jag skulle sticka till jobbet, 567 cp och hyper beam men var fortfarande may not be great in battle.

men tänkte att den kommer nog vara svårast att fånga för just nu har jag bara 6 pokemon sen har jag fångat alla och kände att den kommer vara svårast så det var nog bra att jag tog chansen.

Har nu satt på alla mina 9 st 10 km ägg, ska kläckas imorgon, uppdatering kommer!

MVH JK
Så är det oftast, vilda kan man få väldigt varierande CP och större chans att få dålig/medioker IV än om du evolvar från grunden eller kläcker via ägg (enda sätten att garantera hög IV), tråkigt men sant...Om en annan snubbe fångade den samtidigt kanske han fick den på 1600cp eller 35cp... köp en lott osv.
Citera
2016-09-25, 15:41
Medlem
Någon som vet hur man fixar "unable to authenicate. Please try again". Har testat det som står när man googlar men det hjälptes inte.
Citera
2016-09-25, 22:23
Medlem
NirvanAs avatar
Finns det nån som fångat alla pokemon (142/142) som inte bor/spelar i sthlm/gbg/malmö ?

Det jag sett är att alla som fångat alla verkar spela i nån av storstäderna
Citera
2016-09-25, 23:14
Medlem
SWEDiSHITs avatar
Citat:
Så är det oftast, vilda kan man få väldigt varierande CP och större chans att få dålig/medioker IV än om du evolvar från grunden eller kläcker via ägg (enda sätten att garantera hög IV), tråkigt men sant...Om en annan snubbe fångade den samtidigt kanske han fick den på 1600cp eller 35cp... köp en lott osv.

Exakt det hände mig igår... Tjejen och jag såg en i parken i närheten och gick dit. Hennes landade på nåt över 1000 CP medan min hamnade på 86... Dock fick jag ju min medan hennes smet
Citera
2016-09-26, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Någon som vet hur man fixar "unable to authenicate. Please try again". Har testat det som står när man googlar men det hjälptes inte.

Är du rootad? Hade det problemet förut och fick ta bort rooten för tillfället.
Citera
2016-09-26, 02:02
Medlem
Fan vad det känns som att man är ensam om att fortfarande spela nu för tiden haha..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in