Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Som du skrev, så ve"vrkade det vara fel och hata Trump, för sen veta om hur det hatas i Hillary-tråden.
Trump verkar vara en kandidat som inte får ifrågasättas alls, varför det är så förstår jag inte.
För detta är verkligen en grundpelare för politik och att man ska diskutera och ifrågasätta.
Det verkar dock inte tillåtet på Trump.
Jag kan inte hjälpa dig här. Det är upp till dig hur du vill känna eller tillåta det känna. Hur det "verkar" för dig är hur det verkar för dig och inte för någon annan.
Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Försök inte göra det jag sa om fascism att jag menar han är en fascist.
Det råder noll tvekan om att han dansar på linjen ibland.
Här skulle jag kunna säga att det råder noll tvekan om att Hillary dansar på linjen till fascist ibland. Detta vore naturligtvis rent trams. Jag skulle uppfattas som en total idiot. Jag skriver detta för att du ska få en uppfattning om hur du uppfattas. Jag tror nämligen inte att du förstår det.
Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Fladdrandet är bara EN del av allt jag hör av Trump.
Ja, du "hör" en massa saker. Få andra "hör" allt detta brus. Det är bara du som kan åtgärda detta. Mitt förslag är som följer: om du uppfattar något som otydligt så kan jag förklara det för dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Såklart blue code alltid är ett problem när denna aktiveras.
Och vad spelar det för roll om dom friar?
Det har stor betydelse. De som ska frias ska också frias. Ett rättssäkert samhälle kan inte fungera på annat vis. Detta är inte något jag tänker debattera.
Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
När man inte fått all relevant fakta, pga någon vägrar berätta vad som verkligen hände.
Tack gode gud för mobilkameror och poliskameror monterat på polisen.
Så slipper för många sippra mellan fingrarna.
Råder noll tvekan om att man har problem inom polisen, sen att dessa kanske inte är så många.
Men tillräckligt många att man brode ta tag i det och rensa ut dessa.
Och detta borde inte vara en politisk fråga överhuvudtaget, men såklart allt går göra till politik om man vill.
Det har gjorts till en politiska fråga av raspolitiska skäl. Kör man på det spåret så händer det att poliser avrättas.