2016-09-22, 22:27
Medlem
jerran777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doleo
Hoppla, den shoppen...

Jag har aldrig handlat av blandshoppen. Du har missförstått. De lockar inte mig heller.

Jag håller med dig angående Medakuten. Det hade varit döskönt om de haft Diazepam. Men det kommer igen hoppas jag. De hade ju Roche Valium innan!
2016-09-23, 03:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jerran777
www.blandshoppen.se Köpte jag Lorazepam utav för 2 veckor sen, skulle köpt mer igår men beställde rivotrilen istället

Jaså? Den har jag aldrig hört talas om. Ska kolla in den. Någon annan som har erfarenhet från denna?[/quote]

Ja blandshoppens leverans tider är väl det som är guld värt i mina ögon, alltid leverans dagen efter när jag betalat innan 12.00, så har det dimpt ner i lådan dagen efter. Annars har dom väl en bra mix utbud, flesta shopparna har antingen bara benso eller bara centralstimulanter, här finns lite blandat så, men inte testat annat än deras sub och ikto än, intresserad utav kokainet men vad jag läst mig till så är det narcos shopp som ska sitta på det bästa kokainet just nu. för knappa året sen fanns det ingen säljare med kokain, nu finns det minst 3 shoppar, så det gillar jag starkt!
2016-09-23, 08:43
Medlem
Doleos avatar
Citat:
www.blandshoppen.se Köpte jag Lorazepam utav för 2 veckor sen, skulle köpt mer igår men beställde rivotrilen istället
Citat:
Jaså? Den har jag aldrig hört talas om. Ska kolla in den. Någon annan som har erfarenhet från denna?
Citat:
Ursprungligen postat av muntorka
Ja blandshoppens leverans tider är väl det som är guld värt i mina ögon, alltid leverans dagen efter när jag betalat innan 12.00, så har det dimpt ner i lådan dagen efter. Annars har dom väl en bra mix utbud, flesta shopparna har antingen bara benso eller bara centralstimulanter, här finns lite blandat så, men inte testat annat än deras sub och ikto än, intresserad utav kokainet men vad jag läst mig till så är det narcos shopp som ska sitta på det bästa kokainet just nu. för knappa året sen fanns det ingen säljare med kokain, nu finns det minst 3 shoppar, så det gillar jag starkt!
Jag citerar bara det fetmarkerade och som en påminnelse om namnet på denna tråd Drogshoppar - Bensodiazepiner (samlingstråd)
Senast redigerad av Doleo 2016-09-23 kl. 09:06.
2016-09-23, 10:53
Medlem
Sweenietods avatar
Hej! Jag vill återigen gröna BB,
bra "stealth" och enkel procedur. Precis som, en benzo-shop skall vara. Nu köpte jag av två olika sorter, men var så väl förpackat, så jag trodde först en hade missats. Leveranstiden tog 2 arbetsdagar.
Rekommenderas.
2016-09-23, 15:07
Medlem
Doleos avatar
Så äntligen, idag kom mina beställningar fram. De var inte sena pga av shopparna!!!

GRÖNINGAR till både BB och EA

Välförpackat.
Bra stealth.
Innehöll exakt vad jag hade beställt.
Vänligt bemötande vid kundkontakt.

Både BB och EA håller vad de lovat, att vissas leveranser dröjer beror på "det företag" som inte får nämnas i denna tråd.
2016-09-23, 15:30
Medlem
EA sega på svar idag?
2016-09-23, 17:09
Medlem
Är det någon annan som märkt att på senare tid så är stilnox sanofi som alla shoppar säljer löst långt i från likvärdig med riktig zolpidem? På Orginal från Apoteket blir jag speedad och känner klart av den hypnotiska effekten och effekten försvinner långt innan jag vaknat.. Medans dessa påminner mer om zopiklon.. Jag sov 10 timmar på en vilket aldrig någonsin hänt under den tid jag hade recept på zolpidem??
2016-09-23, 17:31
Medlem
Sweenietods avatar
Yepp, EA är inte heller att förglömma.
Kommunikationen brukar vara 5/5
Bemötande och bryr sig 5/5
Utskicken sker, så snart det är möjligt.

Sen vill jag tillägga att deras hemmapressade Diazepam håller god klass och bra prisnivå, men de kanske tar slut snart....

Annars, en mycket bra och pålitlig Shop att räkna med!
Senast redigerad av Sweenietod 2016-09-23 kl. 18:04.
2016-09-23, 23:01
Medlem
Stor gröning till EA. !00% hittills!
2016-09-23, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreshToDeath
Stor gröning till EA. !00% hittills!

+1 väldigt snabba på mail..
2016-09-24, 12:31
Medlem
Flaskpostenss avatar
Vill gröna EA. Alltid en dags leverans och inte en missade order på 20-30st. Bästa shoppen enligt mig.
2016-09-24, 17:44
Medlem
Flusons avatar
Kul och se flera gröna drogshoppar på nätet som kränger iväg bens och en del annat Finns många med banköverföring vilket uppskattas. Verkar gå i vågar det där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in