Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Den länken visar ju inget, så varför visar du den?
Så en president kan inte längre visa uttryck, men då har vi verkligen ingen trevlig kampanj.
För en som har rejäla ticks också är ju Trump.
Så frågan är, varför är bara Hillary´s ticks intressanta för?
Och inte Trumps, igen den berömda obefintliga objektiviteten igen.
Det är bara googla och ignorera photoshop bilderna, så ser man hur snygga bägge är.
Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Det var en kvinna än starkare nypor det med, hindrar inte att det finns fler än en.
Har inte gnällt, dock har jag rättat till ett antal felaktigheter.
Det fungerar olika på olika människor, ibland är det småhosta hela tiden och i andra fall är det skov.
Sånt vet alla som läst upp sig alternativt haft lunginflammation.
Jag hade 2-3 perioder under dygnet där jag hostade okontrollerbart, för sen vara bra.
Bra tider att undvika är förmiddagar, kväll och natt, där hostade jag mest.
Och vore inte svårt för Hillarys folk och inse när hon hostar och undvika dessa tider.
Dessa problem kommer kvarstå ett ta till.
Och speciellt om hon pressar sig själv, vilket hon antagligen kommer göra.
Jag kan tänka mig att hon ser det som att hon kan vila efter valet.
Då det är ett tag till att bli svuren in, eller inte blivit vald.
Vilket som så finns det tid för vila där, så tror jag de kan resonera.
Men det kan givetvis visa sig ett stort misstag för hennes lunginflammation, som endast tiden får utvisa.
Nu inser jag att du är übervänster och även arbetslös som debatterar hårt en tisdag morgon (full?). Somnar om och fortsätter, efter ett par glas vin? Näfan. Du har säkert semester.
Hur kan någon frisk människa tro att Mrs. Clinton är i skick att styra världens mäktigaste land?
Hur tänker ni?
Du verkar vara en ond människa och det säger jag inte om många. Globalismen måste råda, till varje pris.