2016-09-21, 19:21
Medlem
Ezzelinos avatar
Simone Verdi fortsätter göra mål för sitt Bologna. Lysande volleyskott upp i krysset vid närmsta stolpen, förvaltade Krejcis crossboll.
Citera
2016-09-21, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Simone Verdi fortsätter göra mål för sitt Bologna. Lysande volleyskott upp i krysset vid närmsta stolpen, förvaltade Krejcis crossboll.

Det verkar som att jag underskattat Bologna. Trodde att de skulle kämpa om nedflyttning...
Citera
2016-09-21, 19:32
Medlem
Sampdoria började med två raka segrar men har sedan haft det svårt...
Citera
2016-09-21, 19:44
Medlem
Har ingen aning om Acquafrescas status när det gäller skador, men tycker att det är tragiskt att han inte ens ingår I Bolognas trupp utan bara sitter av sitt kontrakt.

Samtidigt har han précis fyllt 29 år och kanske vill casha hem. Han har fin karaktär och är seriös. En fin spelare, så om han har har vilja kan jag tänka mig att han fortsätter spela på en lägre nivå.

Hade varit fint i Olbia...
Citera
2016-09-21, 19:50
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Det verkar som att jag underskattat Bologna. Trodde att de skulle kämpa om nedflyttning...

Ja, de spelar med självförtroende. Tjecken med ett nytt assist när Destro gjorde 2-0. Sparkapital i form av Mounier, som gjorde det bra förra säsongen.
Citera
2016-09-21, 19:58
Medlem
snillet_1s avatar
Offensivt från Juventus ikväll:

Buffon; Rugani, Barzagli, Chiellini; Dani Alves, Lemina, Hernanes, Pjanic, Alex Sandro; Dybala, Higuain

Och i Rom startar Totti.
Senast redigerad av snillet_1 2016-09-21 kl. 20:00.
Citera
2016-09-21, 20:04
Medlem
Ezzelinos avatar
Korkat och odisciplinerat av Barreto, som sparkar ner Nagy, blir utvisad och ger mig 3,5 i Fantacalciopoäng. Tror jag ska ge honom sparken.

Citat:
Perin; Izzo, Burdisso, Orban; Lazovic, Rincon, Rigoni, Laxalt; Ntcham, Pavoletti, Ocampos

Reina; Hysaj, Albiol, Koulibaly, Ghoulam; Allan, Jorginho, Hamsik; Callejon, Milik, Mertens
Senast redigerad av Ezzelino 2016-09-21 kl. 20:07.
Citera
2016-09-21, 20:14
Medlem
Knugen37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Korkat och odisciplinerat av Barreto, som sparkar ner Nagy, blir utvisad och ger mig 3,5 i Fantacalciopoäng. Tror jag ska ge honom sparken.

Zamparini in disguise?

Svag elva Fiorentina ställer upp med, misstänker poängtapp.

Citera
2016-09-21, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Offensivt från Juventus ikväll:

Buffon; Rugani, Barzagli, Chiellini; Dani Alves, Lemina, Hernanes, Pjanic, Alex Sandro; Dybala, Higuain

Och i Rom startar Totti.

Man vilade Barzagli och Higuain mot Inter för att kunna möta Cagliari med full kraft. Prioritering... ?!
Citera
2016-09-21, 20:43
Medlem
Totti gör tre mål ikväll!
Citera
2016-09-21, 20:56
Medlem
Kaxigt att Cagliari spelar med trequartista som är det som Allegri var en av de drivande att införa på den vackra ön, och som är hans favoritsätt att spela. Om han har rätt spelare... Juventus spelar utan trequartista...
Citera
2016-09-21, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Kaxigt att Cagliari spelar med trequartista som är det som Allegri var en av de drivande att införa på den vackra ön, och som är hans favoritsätt att spela. Om han har rätt spelare... Juventus spelar utan trequartista...

Annars tycker jag att det är häftigt att Juventus nu börjar spela med de spelarna som man borde våga spela med. Hoppas att man fortsätter medf det och sedan såklart blir ännu bättre med Marchisio.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in