2016-09-21, 15:51
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rovdjurskossan
Eller så är det bluff. Det är sällan man går och väntar på något och sedan får det förlivat enligt förhoppningarna.

Varför ska Assange bluffa? Då framstår Wikileaks som korrupta och lögnaktiga.
2016-09-21, 16:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Julian Assange verkar ha rikligt med ammunition för skjuta ner Hrc.

Från http://www.anonews.co/assange-on-hillary/

" Afshin Rattansi, a British journalist went underground with Russia Today to speak with Wikileaks founder Julian Assange in London. About 32,000 emails from her private server have been leaked by Wikileaks so far, but Assange would not confirm the number of emails or when they are expected to be published. But he did say this:

Rattansi: If there is any illegality in the pending emails you will release or malfeasance in what you already released President Obama could presumably act on it and get Hillary Clinton charged? Regardless of whether you are about to release any email which would mean that James Comey and the FBI would have no alternative but to arrest Hillary Clinton?

Assange: Our view which we have already stated is if the evidence that the FBI has is enough for a grand jury to indict already… But a prosecutor has to ask a grand jury to indict. And if a prosecutor doesn’t ask, a grand jury won’t indict.But our next leak can bring her down because it is something that FBI can’t overlook! "

Rattansi: When will be the date when you will release this leak?

Assange: I will not reveal the exact date but I can promise you this,I Will Bring Hillary Down Before The Debate Stage On September 26th.

Kommer bli mycket intressant...

Han får nog skynda sig på lite. Med bara fem dagar kvar så ska mejlen hinnas gå igenom av experter och kommentatorer så att man vet vad det handlar om. Bara det lär ta nån dag eller två.
2016-09-21, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Om Assange har ett sådan stort avslöjande som han hävdar så måste det vara sant. Precis innan debatterna kommer verkligen få Clinton knäckt.

Tänk hon stå där inför folket och sedan har det kommit fram till att USA har sålt vapen till IS med Clintons underskrifter.

Jag skulle jubla! Då ska Obama och Clittan-älskarna få sina fiskar varma (ni vet de där som på fejjan önskar obama för en tredje period och förlöjligar Trump)!
Senast redigerad av RullRull 2016-09-21 kl. 16:45.
2016-09-21, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RullRull
Jag skulle jubla! Då ska Obama och Clittan-älskarna få sina fiskar varma (ni vet de där som på fejjan önskar obama för en tredje period och förlöjligar Trump)!

Det tror jag inte, de skulle ändå tycka att de har rätt på något sätt. De har redan valt att det är så det är och det kommer dom hålla fast vid.
2016-09-21, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma77Linn
Det tror jag inte, de skulle ändå tycka att de har rätt på något sätt. De har redan valt att det är så det är och det kommer dom hålla fast vid.

Det är just det de skall hånas för.
2016-09-21, 18:35
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Länkar???
Det är ju helt uppenbart att hon försöker gå under radarn och bara låta tiden gå.

Jag ber om ursäkt det är inte Clintonmedier som NY Times, Wash Post, de tre TV-networken eller Clinton News Network (CNN) som skriver att hon tagit en day off pga av släng av lunginflammationen. Dom är helt knäpptysta.

Skriver gör mer högerinriktade intressenter. Vilket förstås är ett demokratiskt problem. Alla måste berätta hur det egentligen står till med kandidaterna.

http://www.breitbart.com/2016-presidential-race/2016/09/20/hillary-clinton-campaign-postpones-north-carolina-fundraiser/
2016-09-21, 18:45
Medlem
freeriderXIIs avatar
Kate Bolduan på CNN är extremt partisk och anti Trump. Ja hela nätverket är biased även Amanpour.
Senast redigerad av freeriderXII 2016-09-21 kl. 18:54.
2016-09-21, 18:59
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Han får nog skynda sig på lite. Med bara fem dagar kvar så ska mejlen hinnas gå igenom av experter och kommentatorer så att man vet vad det handlar om. Bara det lär ta nån dag eller två.

Själva releasen måste han införliva annars försvinner trovärdigheten. Senaste tycker jag borde vara imorgon torsdag, så det spinner runt inför fredagen och helgen.
2016-09-21, 19:17
Medlem
Clinton ska tala snart i Orlando.

https://www.youtube.com/watch?v=o7XzS5UZ7wg

Själv hinner jag inte titta men ni som intresserade kan ju kolla hur länge hon håller på. Min tes är att hon kollapsar efter en och en halv timme, som hon gjorde på 9/11. Hon klarar en timme men hon vill ha en säkerhetsmarginal på en halvtimme, vilket innebär att hon kommer att tala högst i 30 minuter idag. Spännande att se om jag får rätt.
2016-09-21, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Kate Bolduan på CNN är extremt partisk och anti Trump. Ja hela nätverket är biased även Amanpour.

Menar du? Clinton News Network är partiskt åt Clintons håll? Det hade jag aldrig kunnat tro.
2016-09-21, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Clinton ska tala snart i Orlando.

https://www.youtube.com/watch?v=o7XzS5UZ7wg

Själv hinner jag inte titta men ni som intresserade kan ju kolla hur länge hon håller på. Min tes är att hon kollapsar efter en och en halv timme, som hon gjorde på 9/11. Hon klarar en timme men hon vill ha en säkerhetsmarginal på en halvtimme, vilket innebär att hon kommer att tala högst i 30 minuter idag. Spännande att se om jag får rätt.

Talar hon någonsin längre än så? Undantaget konventet?
2016-09-21, 19:21
Medlem
Collin Powells e-mail hackades. I den skrev han att Israel har 200 kärnvapen och att Bill Clinton is still dicking bimbos at home.... ha ha ha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in