Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
Det handlar om att sänka rätt. Att ta bort Obamacare är en sak man kan göra exempelvis. Att ta bort polisen är inte så smart.
Det kommer inte påverkar något på Sverige. Putin kommer aldrig vilja attackera Sverige eller Finland. Vi har för bra relationer och icke-konflikter med landet. Att Ukrina fick sig en smäll har med gamla konflikter att göra. Slaviska länder är ständigt skäftiga emot varandra - Ingår i den slaviska kulturen att aldrig ge sig.
Men att sänka skatten och ta bort Obamacare är ju vad republikanerna driver med, varför inte välja dem?
Hela disskussionen om att båda partierna tillhör etablissemanget och är korrupta är ju löjeväckande, och oavsett om så är fallet: sålänge republikanerna driver sin politik så är det på samma väg som Trump.
Och Trump har till skillnad mot republikanerna inte många kandidater till de olika posterna, det känns som han måste anställa efter hand och det ger en oseriös känsla. Varför jag inte ser anledningen till Trump istället för en traditionell republikansk kandidat.
Vad gäller din kommentar om de slaviska länderna och Rysslands motiv till Finland & Sverige så tolkar jag det som att du går på känsla och inte fakta, jag negligerar den dock inte du kan mkt. väl ha rätt