2016-09-20, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spocck
Och dem pratar ju om lägenheter också!
Denna platta man får är billig skit inte surfplatta!

Tänk dig själv om man blir kart lagd hela dagen och månaden ut är inte ett larm rätt värdelöst om dem vet lösenordet och har installerat kameror i ens hem!?

Jag skulle villja se dig figtas med bara 4000imånaden

Så ditt svar är att du har inget svar. Den som vill kan alltså skaffa larm.
Utav dina 5 punkter finns det fyra kvar.

Du hade med att kommunen inte gör något.
- Vad hade du tänkt att kommunen skulle göra för att hantera GS.
Citera
2016-09-20, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Ett larm går inte är fördyrt, men datorer telefoner har de bevisligen.

Man vill inte ha ett optiskt larm där man kan se sitt hem 24/7 för då kommer GS tanken att falla.
Skit snack! Det är för dyrt punk slut!
Citera
2016-09-20, 17:01
Bannlyst
Citat:
Så ditt svar är att du har inget svar. Den som vill kan alltså skaffa larm.
Utav dina 5 punkter finns det fyra kvar.

Du hade med att kommunen inte gör något.
- Vad hade du tänkt att kommunen skulle göra för att hantera GS.

Vad menar du det är för dyrt för TI Att köpa larm!
Tänkt dig in i sitsen att ditt internet är övervakat ditt hem är övervakat ditt jobb är övervakat vill du ha kameror hemma då?

Jag menar att om kommunen är med på gang stalkningen Så kan man lika gärna skita i att göra någonting! Försöka leva sitt liv som normalt det bara går!
Citera
2016-09-20, 17:02
Bannlyst
Citat:
Allt står i länken för mat och dryck analys.

För din del hade jag rekommenderat filmkamror, det kan inte vara kul att vakna med massa sperma i ansiktet.

Om det hänt mig så hade jag nog funderat över min situation.
Det står inget om sekret på länken
Citera
2016-09-20, 17:10
Bannlyst
Citat:
Allt står i länken för mat och dryck analys.

För din del hade jag rekommenderat filmkamror, det kan inte vara kul att vakna med massa sperma i ansiktet.

Om det hänt mig så hade jag nog funderat över min situation.
Kanske det är dags att skriva ett manifest och döda folk!
Så man blir av med dessa trakasserier och hamna i paradiset!
Citera
2016-09-20, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Kanske det är dags att skriva ett manifest och döda folk!
Så man blir av med dessa trakasserier och hamna i paradiset!

Jag tror att du hamnar någon annanstans då.
Citera
2016-09-20, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spocck
Vad menar du det är för dyrt för TI Att köpa larm!
Tänkt dig in i sitsen att ditt internet är övervakat ditt hem är övervakat ditt jobb är övervakat vill du ha kameror hemma då?

Jag menar att om kommunen är med på gang stalkningen Så kan man lika gärna skita i att göra någonting! Försöka leva sitt liv som normalt det bara går!

Jag menar att TI har råd med larm, varför gör jag det.
Jo här är människor som varit torterade, hotade till livet fått sina liv i spillror, men de har inteett enda bevis. Förutom de bevis som de med list tar fram själv (l några fall har man lagt mobilen på inspelning innanför dörren och sedan lyssnat av alltihop för att samla bevis.

Så frågeställningen gäller inte bordsskick utan det handlar om liv och död)
(Längre ned undrar fubb om han ska gå ut och mörda människor för att bli kvitt GS)

Fubb har dessutom i sömnen blivit utsatt för att någon hällt sperma i hans ansikte, skulle du inte vilja ha det på film.

Så ämnets art gör att alla TI under dödshot har råd med ett optiskt larm för 170 kr/mån.

Sen vad det gäller kommunen så får du utveckla vad de skulle göra som påverkar frågan.
Citera
2016-09-20, 18:02
Medlem
Citat:
Jag menar att TI har råd med larm, varför gör jag det.
Jo här är människor som varit torterade, hotade till livet fått sina liv i spillror, men de har inteett enda bevis. Förutom de bevis som de med list tar fram själv (l några fall har man lagt mobilen på inspelning innanför dörren och sedan lyssnat av alltihop för att samla bevis.

Så frågeställningen gäller inte bordsskick utan det handlar om liv och död)
(Längre ned undrar fubb om han ska gå ut och mörda människor för att bli kvitt GS)

Fubb har dessutom i sömnen blivit utsatt för att någon hällt sperma i hans ansikte, skulle du inte vilja ha det på film.

Så ämnets art gör att alla TI under dödshot har råd med ett optiskt larm för 170 kr/mån.

Sen vad det gäller kommunen så får du utveckla vad de skulle göra som påverkar frågan.

Min kommentar ob fubb blev lite underlig utan hela hans inlägg, bifogar nedan:
(FB) Förekommer organiserad gang stalking?
Citera
2016-09-20, 19:20
Medlem
Angående ämnet.

Av principiella skäl säger jag varken bu eller bä gällande vem/vilka/hur mm.
Diskuterar gärna lite allmänt inom ämnet annars om någon känner sig manad att babbla lite.

Är beklädd av en vinröd hodtröja och infinner mig på "Plattan" inom kort.

Citera
2016-09-21, 09:20
Medlem
Sorgligt hur man ska behöva läsa om folk som tror sig vara utsatta för ( gang stalking ) ( mind control ) av sin granne eller av bekanta som dom tror sig ha nåt hat emot!
Hur svårt är det då att bara anmäla detta eller lösa det själv!

Är du utsatt för ovan nämnda ifrån myndigheter då har du verkligen problem och då skapar man en tråd på FB!

Detta gör att vi som verkligen är utsatta från myndigheter med mera ej blir betrodda!
Finns allt för många knäppskallar som tror dom är utsatta.

Vad gäller larm och övervakning så var det de första jag inhandlade när dom varit inne i huset.
Detta är en billig investering för att få ett säkert hem! Visst alla kanske inte har råd med avancerad teknik men om man verkligen är utsatt så löser man detta oavsett hur man har råd eller ej, tro mig.
Senast redigerad av Reklam- 2016-09-21 kl. 09:25.
Citera
2016-09-21, 12:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Sorgligt hur man ska behöva läsa om folk som tror sig vara utsatta för ( gang stalking ) ( mind control ) av sin granne eller av bekanta som dom tror sig ha nåt hat emot!

Är du utsatt för ovan nämnda ifrån myndigheter då har du verkligen problem och då skapar man en tråd på FB!

Detta gör att vi som verkligen är utsatta från myndigheter med mera ej blir betrodda!

Vad gäller larm och övervakning så var det de första jag inhandlade när dom varit inne i huset.
Detta är en billig investering för att få ett säkert hem! Visst alla kanske inte har råd med avancerad teknik men om man verkligen är utsatt så löser man detta oavsett hur man har råd eller ej, tro mig.

Är det någon som har nämnt granne eller bekanta man kanske inte vet vem det är! Det gör det hela mycket svårare!
Om du börjar misstro dina Fellow TI's då har vi ett problem
Citera
2016-09-21, 13:03
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-

Och när vi konstaterat att det finns en väldig massa knäppskallar som springer omkring och tror sig vara förföljda kommer vi till den svåra frågan hur vi ska lyckas hålla isär knäppskallarna från de "riktiga" TI's. Vems berättelse är trovärdig och hur avgör vi vad som är sant och vad som är fantasier i en paranoid hjärna?

Min personliga uppfattning är att ingen av de TI's som skriver i tråden presenterar någon trovärdig och sannolik historia. Och om man dessutom lägger till att det inte ens finns en tillstymmelse av bevis för alla osannolika påståenden så är det ganska lätt att avfärda dem som antingen paranoida eller troll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in