Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-09-20, 00:01
Medlem
Fan vad jag ångrar att jag inte satte en slant på trump....
Men fan vad det ska firas när han vunnit valet 😊💪!
Hade varit så kul om man drog ihop en grupp på typ 100 personer med ett antal megafoner mitt på söder vrålandes Trump! Trump! Trump! Mitt i natten.

Antar att man vet vem som vunnit valet medans det är natt i Sverige ?
2016-09-20, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Av alla stater som kan fälla Trump så tror jag att North carolina tro det eller ej av alla kan vara den.

Skulle inte oroa mig för North Carolina. Två rallyn är bokade där imorgon. Pollsen visade dem lika när Trump var i sin värsta period, nu kommer han börja glida ifrån.

Däremot blir jag galen på Pennsylvania. Är människorna där helt jävla funtade? Den enda swingstaten som inte följer trenden utan istället utökar Clintons ledning trots hennes senaste katastrofveckor. Dom kanske tycker om att se sina jobb försvinna?
2016-09-20, 00:15
Medlem
Citat:
Kan vara så att Trump håller på att göra en missbedömning på North carolina.

Nej.

Citat:
Cruz fick nästan lika många röster som han så det finns folk där som inte gillar honom.

Logiken håller inte. Bara för att man röstar Cruz innebär det inte att man ogillar Trump. Det finns Cruz-supporters och CruzBots. Alla CruzBots är Cruz-supportrar men alla Cruz-supportrar är inte CruzBots. Långtifrån alla.

Citat:
Av alla stater som kan fälla Trump så tror jag att North carolina tro det eller ej av alla kan vara den.

Jag garanterar att han vinner den.
2016-09-20, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1321331
Skulle inte oroa mig för North Carolina. Två rallyn är bokade där imorgon. Pollsen visade dem lika när Trump var i sin värsta period, nu kommer han börja glida ifrån.

Däremot blir jag galen på Pennsylvania. Är människorna där helt jävla funtade? Den enda swingstaten som inte följer trenden utan istället utökar Clintons ledning trots hennes senaste katastrofveckor. Dom kanske tycker om att se sina jobb försvinna?

Oftast Philadelphia som tar demokraterna över strecket där, det är ju en universitet stad + svarta på det. Resten röstar ju på republikanerna.
2016-09-20, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrinchSnitch
Fan vad jag ångrar att jag inte satte en slant på trump....
Men fan vad det ska firas när han vunnit valet 😊💪!
Hade varit så kul om man drog ihop en grupp på typ 100 personer med ett antal megafoner mitt på söder vrålandes Trump! Trump! Trump! Mitt i natten.

Antar att man vet vem som vunnit valet medans det är natt i Sverige ?

Vad hindrar dig att sätta några slantar på Trump nu? Han har 3 i odds på betfair, det är bra odds för en garanterad Trump-vinst. Men du måste såklart känna dig säker på att han vinner.
2016-09-20, 01:14
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Vart är det Trump håller rally nu?

Enormt mycket folk. Satan! Kameran är för liten för att alla ska få plats. Ändå står kameramamnen i hörnet.

Kolla Trumps facebooksida.

Kommer Trump ha rally i delstater som röstar liberalt?
2016-09-20, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Vart är det Trump håller rally nu?

För fan, Tompa...

Detta måste ju stå i beskrivningen på Youtube-sändningen. Ändå så känner du att du måste fråga i tråden? Detta är inte din personliga frågetråd. Ha lite respekt för andra människor.

Citat:
Kommer Trump ha rally i delstater som röstar liberalt?

Ja.

Och "röstar liberalt"? Har röstat liberalt heter det.
2016-09-20, 10:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER[X]
Spännande utveckling i mätningarna, och kolossalt vad osäkert det är. Alla "experterna" dömde ut Trumps chanser med start för ett år sedan, jag roade mig med att läsa förra sommarens diskussioner. Dom är inte så malliga längre.

Men till syvende och sist så är det inte väljarna själva som avgör nästa val i USA, det är Diebold och dom andra tillverkarna av alla e-röstsystem som själva bestämmer vem som ska vinna.

Clinton donors som skrivit reglerna inför debatten med. clinton donors som äger röstmaskinerna :P

Alltså, det kan bryta ut ett inbördeskrig efter november just saying :P

mitt enda hopp är att han vinner i en såpass stor landslide att det inte går att rigga rösterna...några procent kommer nog försvinna, men är det en såpass stor så kommer han vinna ändå. dom kommer ju försöka rigga det utan tvekan. dom riggade ju det mot bernie.

var det nån av er som kollade på michigans primärval tidigare i år? pollarna hade ju clinton 20+ men bernie vann så bara mer bevis på att allt är totalt riggat.
Senast redigerad av 89Spartan 2016-09-20 kl. 10:12.
2016-09-20, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Vad hindrar dig att sätta några slantar på Trump nu? Han har 3 i odds på betfair, det är bra odds för en garanterad Trump-vinst. Men du måste såklart känna dig säker på att han vinner.

Ofan, trodde han va nere på typ 2.10 lr nått liknande. Ja men då får man gå in då 😊
2016-09-20, 13:42
Medlem
Mr Bs avatar
Så The Don håller två tal idag i North Carolina, det är krut i gubben.

High Point, NC
Donald J. Trump
High Point University
12:00 PM edt

Kenansville, NC
Donald J. Trump
Duplin County Events Center
5:00 PM edt

https://www.donaldjtrump.com/schedule
2016-09-20, 14:35
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr B
Så The Don håller två tal idag i North Carolina, det är krut i gubben.

High Point, NC
Donald J. Trump
High Point University
12:00 PM edt

Kenansville, NC
Donald J. Trump
Duplin County Events Center
5:00 PM edt

https://www.donaldjtrump.com/schedule

Skulle Trump helt plötsligt leda i North Carolina så kommer Demokraterna få panik som fan. North Carolina har alltid röstar Demokraterna.
2016-09-20, 14:54
Medlem
Citat:
Skulle Trump helt plötsligt leda i North Carolina så kommer Demokraterna få panik som fan. North Carolina har alltid röstar Demokraterna.
Har du nån källa på det?
Vad jag hittar har de röstat på republikanernas kandidat i 8 av de senaste 10 valen.
http://www.270towin.com/states/North_Carolina

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in