2016-09-19, 11:16
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Du menar idioterna som rånar, våldtar och bränner ner landet antar jag?

Idioter kommer i alla färger och former. Det är inte direkt de smartaste individerna som sitter här på Flashback och diskuterar kreativa lösningar på svåra problem. Det är alltid samma "döda alla bruna och några kroknästa på köpet". Chimpanslogik.
Citera
2016-09-19, 11:18
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Idioter kommer i alla färger och former.

Det är inget svar.
Citera
2016-09-19, 11:19
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Gjordes knappast i kristendomens namn. Det finns inget i bibeln som säger åt de troende att angripa otrogna. Det gör det i koranen.

Korstågen var däremot religiöst motiverade för att befria det heliga landet.

Allting gjordes i kristendomens namn på den tiden. När spanjorerna letade guld i Sydamerika var det näst viktigaste att kristna "hedningarna" man stötte på.

Det var inte poängen med mitt inlägg dock.
Citera
2016-09-19, 11:44
Medlem
Citat:
Tagit en paus i runkandet?

Den siffra för islam som brukar nämnas är 270 miljoner, exempelvis här:
http://madworldnews.com/islam-270-million-death-toll/

De kristna korstågens offer räknas till 1-2 miljoner, som jämförelse.

I balansräkningen bör även ingå hur många liv som räddas. Där kan man lugnt konstatera att kristna länders moral med humanitär hjälp håller på att leda till överbefolkning i Afrika.

Ser du det som en trovärdig källa? Det är ju bara siffror som någon har gissat ihop.

Är det rättvist att se ALL slavhandel i islamska länder som "folkmord"? Borde man inte se den europeiska och europeiska slavhandeln som "kristna folkmord" i så fall?

Är det rättvist att se folk som dör i krig som offer för folkmord? Muslimer dog ju också i krigen.

Citat:
Gjordes knappast i kristendomens namn. Det finns inget i bibeln som säger åt de troende att angripa otrogna. Det gör det i koranen.

Korstågen var däremot religiöst motiverade för att befria det heliga landet.
Citera
2016-09-19, 11:52
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Utrotade nazisterna judarna? Du tror väl jorden är platt med antar jag.

Även den stenen behöver folk lyfta på för att inse att islam är ett symtom i Europa och inte ett primärt problem.

Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Ser du det som en trovärdig källa? Det är ju bara siffror som någon har gissat ihop.

Är det rättvist att se ALL slavhandel i islamska länder som "folkmord"? Borde man inte se den europeiska och europeiska slavhandeln som "kristna folkmord" i så fall?

Är det rättvist att se folk som dör i krig som offer för folkmord? Muslimer dog ju också i krigen.

Avser du med europeisk slavhandel den som gick till USA?
Citera
2016-09-19, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfetteflickan
Affärsman: Europa förbereder förintelsen för muslimer

Den israeliske affärsmannen Moti Zlesser är övertygad om att européerna kommer att döda alla muslimer i Europa när tålamodet med dem definitivt tar slut. Istället för 6 miljoner judar kommer denna gång över 60 miljoner muslimer att utrotas från kontinentens yta.

Vad säger ni om detta, Kan det blir verklighet när situationen inom några år blir helt ohållbar?

http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/163478

Låter som en lysande tanke
Man kan ju alltid använda skiten till brännbart ämne
Citera
2016-09-19, 12:06
Medlem
Alla problem i väst började när politikerna, uppbackade av media, slutade företräda folkets åsikter, och istället började uppfostra folket. Det är sådana här situationer som skapar farliga ledare.
Citera
2016-09-19, 12:20
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Det kommer definitivt inte att hända och jag kommer definitivt inte att medverka i detta.

Människor kommer att utrota varandra.
Det är det som kan komma att hända.

Vi människor är duktiga på att ha ihjäl varandra samtidigt som vi låtsas vara måna om att rädda livet på varandra.
Vi är absolut det mest ointelligenta varelser som tycks finnas på denna planet.
Den enda lösningen vi tycks acceptera är att döda varandra.
Vi är experter på att avhumanisera varandra.

Meh vadå ointelligenta. De kommer in på din gård med laddade vapen och mord i blick - vad gör du då? Med din lilla villfarelse är det du som dör och även din familj. För att du har varit so god och stått upp för välstånd, mångfald, öppna hjärtan, empati och sympati och Peace and Love.... Är det så mycket din familj är värd menar du att dina egoistiska tankar om detta skall även få dem mördade?
Det är skillnad på att handla defensivt än offensivt.
Citera
2016-09-19, 12:53
Avslutad
Citat:
Ja superhjälte muslimerna som måste slåss i grupp för att känna sig överlägsna och som kallar på sina kusiner för att de inte kan slåss. Fina idoler du har.

????
Seriöst, kan du läsa? Vi skriver för bövelen ofta i samma trådar.
Senast redigerad av GenesisP 2016-09-19 kl. 12:59.
Citera
2016-09-19, 12:58
Avslutad

Alltså, herregud. Kan du/ni tagga ner. Har ni ens läst något annat som jag har skrivit härinne? Jag orkar inte ha en diskussion där min ståndpunkt är klar sedan flera år tillbaka.

Jag kastade ut en fråga i rymden. Det är allt.
Senast redigerad av GenesisP 2016-09-19 kl. 13:13.
Citera
2016-09-19, 13:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av salty-sailor
Det ända guldkornet jag kan se i det hela är att alla vänsteraktivister själva kommer att avrättas

Och jag tror inte att ens då kommer de erkänna hur fel de hade och hur rätt "extremhögern" var i sina antaganden.
Citera
2016-09-19, 13:06
Medlem
OntOmQs avatar
Bisarrt nog är detta troligen många israelers/zionisters dröm. Troende judar hatar muslimer (och vice versa). Och de är nöjda om de kan slippa utföra förintelsen själva.

Hoppas inte att EU går in i fällan. Dvs vi ska inte utföra handlingen.
Senast redigerad av OntOmQ 2016-09-19 kl. 13:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in