Citat:
Ursprungligen postat av
myskankan
Jag vet inte heller. Jag har inte sett några av deras matcher, men det borde jag nog göra. Är dom bara ett tillfälligt topplag innan dom riktiga lagen kommer igång? Deras resultat visar på motsatsen. Idag vann dom över Novara med 3-1 på hemmaplan. Fyra matcher, fyra vinster. Kanske kan dom göra som Frosinone.
Litteri har gjort mål i alla Cittadellas matcher. Hur ser rekordet ut i Serie B, vem har gjort mål i flest matcher i rad från första matchen för säsongen?
Jag njuter också av att
Gattusos Pisa går hyfsat bra. Visserligen tyder det mesta på att de köps av araber, men dagens lag överpresterar. Och Gattuso briljerar. Hoppas att han kan fortsätta att utvecklas som tränare. Jag tror på honom och inbillar mig att han kan få en fin karriär som tränare.
Vill i sammanhanget också lyfta fram
Oddo som varit riktig duktig i Pescara.
Av världsmästarna hade jag nog störst förhoppningar på
Materazzi. Men han har fastnat i Indien sedan slutet av 2014. Chennaiyin en tamilsk klubb som ägs av en Bollywood-stjärna respektive en cricket-spelare och man är regerande indiska mästare.
Jag hoppas att han kommer tillbaka till riktig fotboll, eftersom han har riktigt stor potential. Han kan sin Calcio.