Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-09-17, 12:59
Medlem
CNN första sida:

'Let's see what happens to her'

Trump hints at violence against Clinton in gun criticism

Ser framför mig hur kvinnorna springer med barnen från Trump.

Det är något Trump varit dålig på, att förstå hur hans ord kommer användas av media.
2016-09-17, 13:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det var Hillarys kampanj som började att smutskasta Obama inför valet 2008.
Det här är en tråd om Trump. Det finns en annan tråd för smutskastning av Clinton. Menar du att Trump inte är vuxen nog att ha ansvar för vad han sagt utan måste skylla allt på Clinton?
2016-09-17, 13:04
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Det här är en tråd om Trump. Det finns en annan tråd för smutskastning av Clinton. Menar du att Trump inte är vuxen nog att ha ansvar för vad han sagt utan måste skylla allt på Clinton?

Trump har inte förnekat vad han har sagt tidigare, till skillnad från Hillary, och han skyller inte allt på Hillary.
2016-09-17, 13:08
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
CNN första sida:

Det är något Trump varit dålig på, att förstå hur hans ord kommer användas av media.

Visserligen men hur ackliga ar inte CNN som bjuder pa sadan uppenbar propaganda och forvriden sanning.
Funkar nog dar borta likt medias hets mot SD , halkar ner nagot i opinion en dag for att studsa starkare tillbaks.
2016-09-17, 13:09
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
CNN första sida:

Varför måste han säga det där? Är det för att få mer uppmärksamhet eller vad var orsaken bakom?
2016-09-17, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Varför måste han säga det där? Är det för att få mer uppmärksamhet eller vad var orsaken bakom?

Det är ett uttal som fungerar med män, men Trump har aldrig förstått det där med kvinnor vare sig politiskt eller under sin kändis karriär. Trump har väldigt Howard stern tankesätt.
2016-09-17, 13:20
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland

Att peka pa Clintons hyckleri med att begransa folkets ratt att bara vapen och beskydda sig sjalva, medan hon sjalv har sex bevapnade livvakter. Han talade om the 2nd amendment.
Jag tycker det ar en bra liknelse men media har aspergers.
2016-09-17, 13:26
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr B
Att peka pa Clintons hyckleri med att begransa folkets ratt att bara vapen och beskydda sig sjalva, medan hon sjalv har sex bevapnade livvakter. Han talade om the 2nd amendment.

Tack! Nu blev jag lättnad

Trump ville bara göra en jämförelse. Men jag hoppas Trump förklarar det lite bättre senare.

Jag själv skulle också dra denna jämförelse och peka på hyckleri. Typ som folk pekade på Miljöpartiet som hycklare när dem kör bil.

CNN och Svensk media är riktigt snuskig.
2016-09-17, 13:26
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Det är ett uttal som fungerar med män, men Trump har aldrig förstått det där med kvinnor vare sig politiskt eller under sin kändis karriär. Trump har väldigt Howard stern tankesätt.

Att kvinnor är liberaler är verkligen tråkigt. Liberalismen gör kvinnor svaga.
2016-09-17, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Han har sagt detta förut. Hillary vill ta bort vapnen från vanligt folk, dessa ska inte få försvara sig själva men Hillary ska minsann ha vakter med vapen som försvarar henne. Hyckleri.

men inte ens en blind o döv Trumpfantast kan väl med sunt förnuft säga att Secret Service och vanligt folk kan jämnställas i fråga om beväpning?

ogillar Hillary men nånstans går väl en gräns? när har hon sagt att säkerhetsvakter skall avväpnas?, källa tack!
2016-09-17, 13:34
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr B

Kan du hänvisa till vart det ens finns en sanning i att man vill ta bort hela 2nd amendment eller blandar du ihop att vilja göra bakgrundskoll osv med att förbjuda laglydiga medborgare från att få äga ett skjutvapen?
2016-09-17, 13:47
Medlem
Trump lär i alal fall inte kunna få politiska poäng på att misskreditera Hillarys hälsa. Den händelsen har ju inte påverkat väljarna mer än marginellt utan Hillary leder om än med en mindre marginal än tidigare så som det brukar var ju närmare valet man kommer. Men om Trump kan hålla snattran så kan Hillary få problem i sluttampen, men kan han det tro. Trump har lite svårt med att låta tanken gå via hjärnan innan den når stämbanden så att säga. Frågan är nog om någon sista saftig skandal skall sänka någon av dom och vem som håller i pistolen. Trump har utan tvivel en större garderob med skelett än Hillary men är å andra sidan väl dold genom olika affärstransaktioner och pengaflytt. Men så här mycket gratisreklam och donationspengar har nog aldrig Trump fått tidigare så visst är han en affärsman som vet att berika sig och utnyttja läget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in