Citat:
Ursprungligen postat av
Dodsknarkarnazi
Knaprat sedan början på sommaren. 0.5g sen 1g, nu är jag nere på 0.5g igen.
Det är ju stabilt att du lyckats hålla det på en så låg dagsdos under såpass lång tid.
Har du testat att ta en några dagar/en veckas paus?
I typ 10mån somnade jag av en tablett (1mg) i vissa fall krävdes två. Så tog lång tid för mig innan jag behövde mer. Är i en jobbig sits nu då det krävs fler tabletter nu för att somna iaf. Behöver typ 3-5mg nu. Gick igenom jävligt mycket skit i somras så använde mycket tabletter då så toleransen har ökat nu...
Har blivit tvingad att testa utan nån dag här och där när jag väntat på beställningar för jag varit för seg på att beställa nytt. Då har jag haft en polare som har imovane som jag tar istället men de kan jag inte somna av, tvärtom blir skitpigg. Men ångesten är under kontroll.
Har väl nån gång försökt en dag helt utan både xanor (köper ksalol) och imovane. Då har jag velat hoppa ner från nånstans och dö. Så hemskt är det. En vecka skulle jag inte överleva. Därför jag är intresserad på att få veta om fler hållit på länge och om det är väldigt skadligt det jag håller på med.
Ska nån gång i framtiden försöka ta mig till en läkare och säga sanningen, att jag köper det olagligt och försöka med andra alternativ och försöka sluta. Men har testat typ allt som går att testa inom psykofarmaka och det enda som fungerat är benso. Hade jag haft en bra weed-kontakt hade jag nog försökt med det men behöver rätt strain då vissa inte fungerar bra för mig.