Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Du sa ju nyss: sen så har jag för mig att du har tjatat tidigare om att illegala är automatiskt kriminella (vilket egentligen är sant då de inte är legala medborgare utan vistas i landet illegalt) men grejen är den att de är inte kriminella endast som söker sig till USA i förstahand, de värsta smugglarna bor redan i USA osv.
Jag förstår att du tycker att det är jobbigt när någon argumenterar emot din idealbild av din idol men Flashback är ett diskussionsforum där alla är välkomna att diskutera, har du problem med det så är min rekommendation att du vänder dig någon annanstans.
Fjant kan du vara själv, men för att svara på din barnsliga fråga, nej, jag tror varken på saker som att folk skulle vara perfekta, heliga eller goda.
Vi är alla moraliskt gråa där vi gör det vi anser är bäst för oss själva och därmed för att stärka vårat egna ego, där lagar och regler existerar för att hindra människan från att riva ner alla andra i en evig kamp för att vilja vara den som är störst, starkast och rikast.
Jag är inte sur på att ni är motståndare till Trump eller om Clinton är Crooked.
Jag är sur för att ni inte bryr er om seriös politik. Att bygga en mur mot ett land är tecken på att bägaren har runnit över för länge sedan. Då är man seriös.
Men att hela tiden tjata om hur att man ska inte välja Trump för att han är stor i käften och säger exakt vad han tycker, är ett piss dåligt argument.
Pissdåliga argument gör mig sur.