2016-09-15, 22:06
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Det jag inte fattar är hur hon ska klara en presidential debate, vad är den, 2 timmar?
Och inte scriptad, man måste tänka ut vad man ska säga i livesändning.

Det kommer att bli en episk katastrof för Hillary.
2016-09-15, 22:06
Medlem
Hillary klarade talet Men det var kort och hon kämpade med "sväljningar". Rösten brast rejält i ett ögonblick men hon klarade sig igenom det hela
2016-09-15, 22:11
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jeez, var talet 10-15 minuter max? Sista 2 minuterna höll rösten på att gå, och det där berömda hostande började komma. Så hon var tvungen att avrunda innan det skulle komma en hostattack eller en frysning.

De hade väl gjort en analys: Bättre ett onormalt kort tal, än att ha en hostattack eller frysning i direktsändning. Så hon fick avsluta i förtid.
Jo, hon hade en väldig tur att publiken började jubla så att hon fick några sekunders vila. Harkla, svälja och andas ut. Sedan bestämde hon sig för att avsluta talet.
Kanske lika bra, hon sparar godisbitarna (hostattackerna) till debatterna!
Senast redigerad av Libertarismus 2016-09-15 kl. 22:14.
2016-09-15, 22:12
Medlem
När skall Hillary komma med något Policy tal?
Är ju katastrof att aldrig hålla ett enda policy tal, eller är policys överskattat?
2016-09-15, 22:13
Medlem
DaEzzs avatar
Clinton gjorde bra ifrån sig särskilt givet omständigheterna. Jag har de senaste två-tre månaderna trott att den kommande debatten dvs den första av tre blir avgörande åt ena eller andra hållet och jag är stärkt i den övertygelsen nu. Det blir riktigt spännande att följa utvecklingen de kommande veckorna.
2016-09-15, 22:14
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
När skall Hillary komma med något Policy tal?
Är ju katastrof att aldrig hålla ett enda policy tal, eller är policys överskattat?

Tror vi får vänta med det tills debatterna, som jag har sagt ett tag nu den kandidat som ser till att synas minst i nyhetsmedia eller ja i all media är den som har störst chans att vinna då bägge kandidater är illa omtyckta.
2016-09-15, 22:16
Medlem
BertFoxs avatar
Måtte Hillary hålla sig på benen och ta hem det här. Men som någon sa: Till och med en medvetslös Hillary vore en bättre president än Trump
2016-09-15, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Clinton gjorde bra ifrån sig särskilt givet omständigheterna. Jag har de senaste två-tre månaderna trott att den kommande debatten dvs den första av tre blir avgörande åt ena eller andra hållet och jag är stärkt i den övertygelsen nu. Det blir riktigt spännande att följa utvecklingen de kommande veckorna.

Det känns onekligen intressant med 54 dagar kvar.

Jag följer dessa två sidor:
http://www.realclearpolitics.com/epolls/2016/president/us/general_election_trump_vs_clinton-5491.html

http://projects.fivethirtyeight.com/2016-election-forecast/

Det är en brutal medvind för Trump just nu. Fortsätter det så här, så är han förbi i mätningarna före den första presidentdebatten. Ni kan tänka er en Trump med råg i ryggen för att han just gått om, mot en svag och hostande Hillary.
2016-09-15, 22:20
Medlem
Tarstans avatar
Tja, hon lyckades hålla sig på benen i 20 minuter.
Däremot talat i sig var inget bra, endast en radda av klyschor, och känslomässigt dravel, samt ett patetiskt försök att vara personlig.
Så falsk och tillgjord är intrycket jag får av henne, men det hade jag redan innan iof.
2016-09-15, 22:22
Medlem
Jag mätte nu, och talet var 22 minuter och 25 sekunder lång från första till sista ord.
2016-09-15, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag mätte nu, och talet var 22 minuter och 25 sekunder lång från första till sista ord.
OJ. Jag mätte inte men kände att det var väldigt kort.
2016-09-15, 22:28
Medlem
Madagascars avatar
nu är hon live igen och svarar på frågor

http://www.stream2watch.cc/live-television/united-states/fox-news-live-stream

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här