2016-09-14, 23:18
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Min var inte så illa, men tillräckligt illa för fatta det är inget att leka med.
För mig tog det nästan 4 veckor att återhämta mig, men det var nått mer än lunginflammation.

Sen ska man veta om att det behöver inte vara så illa att man måste bäras på bår, vilket nu nästan skedde ändå.
Sen vill hon nog inte förringa din lunginflammation, utan de säger väl så för att tona ned det hela.
Så mer än PR-sak tror jag.
Vad jag anser de skulle gjort, berättat att hon fått lunginflammation, berättat att det på sin höjd blir sporadiska framträdanden eller inget alls under ett par dagar.
Än blåsa på som inget hänt, vi såg ju vad som hände att inte tycka det var någon stor grej.
Det blev då en stor grej, vem vet den kan blivit än värre också.

Jo jag är säker på att hon sa så bara för att förringa min nära-döden-upplevelse
Hon verkar ju ha dåliga rådgivare, läkaren inkluderad, som inte stoppade henne från att hålla igång med sitt kampanjande.
Jag är misstänksam när det gäller hennes lunginflammation. Men jag är ju en misstänksam typ...
2016-09-14, 23:21
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evets
Sviterna av en lunginflammation kan vara väldigt långdragna för kvinnor i den åldern.

Att hon kommer ut och viftar om att hon mår bra på det där sättet känns ju bara fånigt. Om hon verkligen skulle haft lunginflammation så kunde hon visa på att hon tar det på allvar. Om man inte tar sin egen lunginflammation på allvar utan strålar som man kommer från ett jättetrevligt kalas. Bara den röda ballongen som fattades. Hennes beteende visade henne som svag. Hon spelar teater.

Och oavsett om hon har lunginflammation eller inte, jag tror inte, så har hon ju något annat problem. Parkinson kan man gissa på.

Hur länge hon ska tjura på får vi se. Det beror väl på hur hon svarar på behandling, oavsett vad det är frågan om.
Nä, det är en klassiker på den offentliga nivån, det ska sägas det inte är så farligt.
"Stackaren, det var inte lång tid", det var för han som endast hade en 30 dagars president period och sen dog, och då var inte behandlad med antibiotika såklart.
Idag för de som dör, så kan jag mycket väl tänka mig är en längre period innan man dör(om man dör).
Hon är i en ålder där hon både kan bli av med den lätt och vara envis som attan.
Det som ligger henne i fatet här, är att hon tvingar sig till jobb, det i sig kan vara droppen till det går åt skogen.

Ja, hon kan ha annat, dock inget som skett som vi sett, som stärker att det inte är lunginflammation.
Allt som skett är saker som mycket väl kan ske med lunginflammation.
Det är därför opponerar mig, skulle jag vilja belysa att det kan vara mer.
Så skulle jag inte säga att det absolut inte kan vara lunginflammation, och sen räkna upp symtomer som man mycket väl kan få på lunginflammation.
Som detta skakande som nämnts och stelhet, som kan fås av feber men även i kombination med feber och överansträngning.
Och överansträngning med lunginflammation det är inte svårt att uppnå.

Utan någon säger detta rätt ut, så verkar det som man hoppas på att det är nått betydligt värre än en behandlingsbar lunginflammation.
Kan vara helt fel, men den känslan in finner sig ändå.
2016-09-14, 23:21
Medlem
Nu har man tagit bort alla svimma klipp från Clintons första sida på Youtube.

Sociala medier jobbar hårt nu för att få bort klippet.
2016-09-14, 23:26
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Den stora frågan alla ställer sig nu, kommer häxan att dyka upp i North Carolina imorgon....

Imorgon kväll ska hon vara på Congressional Hispanic Caucus i Washington.

Innan dess ska hon köra ett Rally i Greensporo, North Carolina. Tid och Plats är ännu ej avslöjat!

Rimligtvis kan det inte vara senare än vid 15-tiden imorgon eftermiddag.
2016-09-14, 23:30
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Jo jag är säker på att hon sa så bara för att förringa min nära-döden-upplevelse
Hon verkar ju ha dåliga rådgivare, läkaren inkluderad, som inte stoppade henne från att hålla igång med sitt kampanjande.
Jag är misstänksam när det gäller hennes lunginflammation. Men jag är ju en misstänksam typ...
Det är rätt allvarliga saker hon har ställt upp i, kan vara därför hon skiter i läkarena.
För svårt att se en läkare skulle utan kraftiga invändningar låter henne fortsätta.
Men jag bara antar att även i USA så får patienten bestämma vad den ska göra(normalt).

Men att hon förringar det hela, kan faktiskt riskera hennes hälsa på riktigt.
För Trump älskarna, så tycker jag man ska hoppas på just lunginflammation, då det kommer hålla henne i schack i ett bra tag, om nu inte den är mildare än vad som det verkar som.
Då Parkinson är såpass långdraget att hon kanske tom hinner med 2 perioder.
Det har ni inte tänkt på va
2016-09-14, 23:33
Medlem
DinKamrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala

Hon fick rådet från sin läkare att vila och modifiera sitt schema. Trots det så fortsatte Hillary med sin kampanj som om ingenting hade hänt. Det är en stor risk hon tar i ett läge där hon fortfarande faktiskt är (var?) i ledning mot Trump. Hon har ett rykte om sig att vara oärlig och har tidigare avfärdat allt prat om hennes hälsa som svammel. Vad i helvete trodde hon skulle hända om hon blev ertappad? Antingen är hon korkad på riktigt eller så döljer hon något mer. De kommande veckorna där hon måste leverera kommer nog att avgöra det.
2016-09-14, 23:36
Medlem
Ytterligare information om hennes hälsa har släppts idag: http://abcnews.go.com/Politics/hillary-clinton-releases-medical-information-pneumonia-diagnosis/story?id=42094799

Citat:
In a statement released by the campaign, Clinton’s longtime physician, Dr. Lisa Bardack, who visited with Clinton at her home on Wednesday, says Clinton’s physical exam “was normal and she is in excellent mental condition."

Citat:
According to the statement released today, Clinton's lab work was normal, she has a blood pressure of 100/70 and has had a normal mammogram and breast ultrasound.

Citat:
The statement released today says a chest CT scan was performed on Clinton last Friday, the results of which revealed pneumonia. The statement says this is a non-contagious bacterial pneumonia and that Clinton was treated with Levaquin, which she has been advised to take for 10 days.

Notera "icke smittsam".
2016-09-14, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinKamrat
Hon fick rådet från sin läkare att vila och modifiera sitt schema. Trots det så fortsatte Hillary med sin kampanj som om ingenting hade hänt. Det är en stor risk hon tar i ett läge där hon fortfarande faktiskt är (var?) i ledning mot Trump. Hon har ett rykte om sig att vara oärlig och har tidigare avfärdat allt prat om hennes hälsa som svammel. Vad i helvete trodde hon skulle hända om hon blev ertappad? Antingen är hon korkad på riktigt eller så döljer hon något mer. De kommande veckorna där hon måste leverera kommer nog att avgöra det.

Gjorde hon något kampanjande efter fredag? Var det inte bara närvaron vid minnesdagen?
2016-09-14, 23:39
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det är rätt allvarliga saker hon har ställt upp i, kan vara därför hon skiter i läkarena.
För svårt att se en läkare skulle utan kraftiga invändningar låter henne fortsätta.
Men jag bara antar att även i USA så får patienten bestämma vad den ska göra(normalt).

Men att hon förringar det hela, kan faktiskt riskera hennes hälsa på riktigt.
För Trump älskarna, så tycker jag man ska hoppas på just lunginflammation, då det kommer hålla henne i schack i ett bra tag, om nu inte den är mildare än vad som det verkar som.
Då Parkinson är såpass långdraget att hon kanske tom hinner med 2 perioder.
Det har ni inte tänkt på va

Så långt hade inte jag tänkt. Vi går en spännande tid till mötes.
2016-09-14, 23:43
Medlem
Madagascars avatar
Maken Bill sa idag att Hillary har influensan!!??

http://www.politico.com/story/2016/09/bill-clinton-hillary-flu-pneumonia-228164, idag

Det blir bara snurrigare och snurrigare.
2016-09-14, 23:44
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinKamrat

Aha, fick hon. Undrar om hon ångrar sej nu när hon blev ertappad? Under rätt förnedrande former dessutom.
En amerikansk vän går bara och väntar på att Assange ska komma i läge att släppa info som får Hillary Clinton att få nervavbrott och hjärnstillestånd.
Jag tror hon är korkad. Vi vet iaf att hon har dåligt omdöme.
2016-09-14, 23:47
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Den stora frågan alla ställer sig nu, kommer häxan att dyka upp i North Carolina imorgon....

Imorgon kväll ska hon vara på Congressional Hispanic Caucus i Washington.

Innan dess ska hon köra ett Rally i Greensporo, North Carolina. Tid och Plats är ännu ej avslöjat!

Rimligtvis kan det inte vara senare än vid 15-tiden imorgon eftermiddag.

Klockan 19:00 svensk tid står det på tuben.
Hur kan man hålla platsen hemlig? Vad är det för rally? "Potatissäcken" vill väl inte ha någon publik.
Blir extremt intressant så man måste ju titta även om slår på "mute". Man orkar ju inte höra på dumheterna.
En del av de förstörda mailen lär väl också handla om hennes sjukdom. Tror det är något i samma förödande kaliber som Parkinson.

Hur som helst ger hon Trump en stor fördel i och med att hon inte orkar med kampanjandet som hon borde.
Senast redigerad av Readyfreddie 2016-09-14 kl. 23:49.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in