Citat:
Ursprungligen postat av
Evets
Sviterna av en lunginflammation kan vara väldigt långdragna för kvinnor i den åldern.
Att hon kommer ut och viftar om att hon mår bra på det där sättet känns ju bara fånigt. Om hon verkligen skulle haft lunginflammation så kunde hon visa på att hon tar det på allvar. Om man inte tar sin egen lunginflammation på allvar utan strålar som man kommer från ett jättetrevligt kalas. Bara den röda ballongen som fattades. Hennes beteende visade henne som svag. Hon spelar teater.
Och oavsett om hon har lunginflammation eller inte, jag tror inte, så har hon ju något annat problem. Parkinson kan man gissa på.
Hur länge hon ska tjura på får vi se. Det beror väl på hur hon svarar på behandling, oavsett vad det är frågan om.
Nä, det är en klassiker på den offentliga nivån, det ska sägas det inte är så farligt.
"Stackaren, det var inte lång tid", det var för han som endast hade en 30 dagars president period och sen dog, och då var inte behandlad med antibiotika såklart.
Idag för de som dör, så kan jag mycket väl tänka mig är en längre period innan man dör(om man dör).
Hon är i en ålder där hon både kan bli av med den lätt och vara envis som attan.
Det som ligger henne i fatet här, är att hon tvingar sig till jobb, det i sig kan vara droppen till det går åt skogen.
Ja, hon kan ha annat, dock inget som skett som vi sett, som stärker att det inte är lunginflammation.
Allt som skett är saker som mycket väl kan ske med lunginflammation.
Det är därför opponerar mig, skulle jag vilja belysa att det kan vara mer.
Så skulle jag inte säga att det absolut inte kan vara lunginflammation, och sen räkna upp symtomer som man mycket väl kan få på lunginflammation.
Som detta skakande som nämnts och stelhet, som kan fås av feber men även i kombination med feber och överansträngning.
Och överansträngning med lunginflammation det är inte svårt att uppnå.
Utan någon säger detta rätt ut, så verkar det som man hoppas på att det är nått betydligt värre än en behandlingsbar lunginflammation.
Kan vara helt fel, men den känslan in finner sig ändå.