2016-09-14, 19:06
Medlem
E.Merckxs avatar
Guccifer 2.0 har släppt en mängd nya mail.

Mail där Colin Powell skriver om Häxan:

https://twitter.com/willrahn/status/776100071658098688
2016-09-14, 19:12
Medlem
godhetsapostelns avatar
Jag misstänker epelepsi och har gjort ganska länge. Det har pratats om en diazepampenna (ett annat ord för benzo). Det ser ut som kramper när hon skall in i vanen för mig i alla fall. Det skulle kunna förklara varför hon är uppe på benen 2 timmar senare (man har löst kramperna).
Godartade tumörer i huvudet (alltså inte cancer utan bara tillväxter) är rätt vanligt. Jag känner 2. Den ena får just eptileptiska anfall för det trycker på i just den delen av huvudet och han får diazepam.
I mina ögon verkar det snarare handla om anfall än tremor. Lägg till hennes blåa glasögon, fotoförbud mm mm. Stämmer såväl med att hon ramlade på utrikespartementet. Hennes hjärnskakning
Men igentligen meningslöst spekulera. Det är med all sannolikhet neurologiskt men dom kommer inte att berätta vad.

Men hon är två månader från att bli historisk. Jag tror det är det som driver henne. Jag tror att om hon fick dödsbesked skulle det inte ändra hennes inställning. Skall man dö kan man lika gärna göra det som president.
2016-09-14, 19:12
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Guccifer 2.0 har släppt en mängd nya mail.

Mail där Colin Powell skriver om Häxan:

https://twitter.com/willrahn/status/776100071658098688

Detta har iofs inget med Wikileakssläppet av Guccifer 2.0-filerna att göra utan kommer från uppgifter som Politico fick från DCLeaks:

Powell in leaked email: 'I didn't tell Hillary to have a private server at home'

http://www.politico.com/story/2016/09/colin-powell-clinton-emails-228135

Svårt att hålla reda på alla läckor i dessa dagar.
2016-09-14, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Jag misstänker epelepsi och har gjort ganska länge. Det har pratats om en diazepampenna (ett annat ord för benzo). Det ser ut som kramper när hon skall in i vanen för mig i alla fall. Det skulle kunna förklara varför hon är uppe på benen 2 timmar senare (man har löst kramperna).
Godartade tumörer i huvudet (alltså inte cancer utan bara tillväxter) är rätt vanligt. Jag känner 2. Den ena får just eptileptiska anfall för det trycker på i just den delen av huvudet och han får diazepam.
I mina ögon verkar det snarare handla om anfall än tremor. Lägg till hennes blåa glasögon, fotoförbud mm mm. Stämmer såväl med att hon ramlade på utrikespartementet. Hennes hjärnskakning
Men igentligen meningslöst spekulera. Det är med all sannolikhet neurologiskt men dom kommer inte att berätta vad.

Men hon är två månader från att bli historisk. Jag tror det är det som driver henne. Jag tror att om hon fick dödsbesked skulle det inte ändra hennes inställning. Skall man dö kan man lika gärna göra det som president.

Kramper, i vilken kroppsdel ser du det?

Det enda jag ser är att hon är nästan helt lealös och nätt och jämt verkar kunna lyfta på fötterna.
2016-09-14, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Speciellt då de svenska bröderna Lundin figurerar med en donation på 100 miljoner U.S. dollar.
De och Carl Bildt har ju inte varit medias favoriter. Och att Carl skulle vara med och skapat kontakterna är mer än troligt.

Ericsson betalade Bill Clinton $750,000 för ett föredrag. Och fick lite problem lösta av Hillery.

Men de här var ny för mig:

"The Clinton Foundation told the Times the Swedish branch of her foundation was established in 2011 to collect donations from lotteries in Sweden and take advantage of changes in Swedish law that allowed some of the country’s lotteries to send money abroad".

http://www.washingtontimes.com/news/2015/jun/2/clinton-foundations-sweden-fundraising-arm-cashed-/

"The Clinton Foundation raised $26 million in Sweden while the Scandinavian country’s government was lobbying US Secretary of State Hillary Clinton to forgo sanctions that threatened business dealings with Iran, according to the Washington Times".

Vilka Svenska lotterier är det som dragit in pengar till Hillery? A-lotterierna eller statliga?
Någon som sitter på fakta? Eller är det bara rysk desinformation?

Varifrån kom de $ 26 miljoner ifrån? Staten eller de drabbade exportföretagen som tex Ericsson?

Gissar postkodlotteriet Bill gjorde väl lite PR för dem runt den tiden, Wallström var väl insyltad där med vid den tiden?
2016-09-14, 19:26
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln

Du borde bli läkare, den saken är uppenbar.
Tokigare spekulationer är det sällan man ser.
Själv haft lunginflammation och gränsa mot 41grader i feber.
Och då orkade man inte stundtals lyfta armen ens om ens liv hängde på detta.
Det var före antibiotikan, och par dagar efter den började ta effekt, så kunde man göra lite.
Men minsta lilla för mycket , så fick man bara sätta sig ned.
Och pressa och stressa sig på denna nivå, så är det väntat att det blir en reaktion.

Detta valet måste vara tidernas mesta hatval USA, aldrig varit maken till så mycket hat över allt emot bägge kandidaterna.
2016-09-14, 19:28
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eloger
Kramper, i vilken kroppsdel ser du det?

Det enda jag ser är att hon är nästan helt lealös och nätt och jämt verkar kunna lyfta på fötterna.

Clinton har haft plötsliga spasmer där hon kastar huvudet upp och ner, som om hon nickade men väldigt överdrivet. Finns ett videoklipp där hon gör så och sedan säger: Har ni prövat det ryska téet?

Man kan se hur chockerade journalisterna som står runt henne blir.
2016-09-14, 19:31
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Clinton har haft plötsliga spasmer där hon kastar huvudet upp och ner, som om hon nickade men väldigt överdrivet. Finns ett videoklipp där hon gör så och sedan säger: Har ni prövat det ryska téet?

Du verkar inte sett någon med EP-anfall va?
2016-09-14, 19:33
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Hillary är egentligen en mycket god människa. Hon granskas så hårt och får utstå så mycket otrevligheter i princip enbart för att hon är kvinna. Hon och familjen lider något fruktansvärt av allt detta hat som uppvisats gentemot en äldre vit bedragen stackars hjältinna. Det har jag läst i tidningen, sett på TV och hört på sveriges radio.

Mvh
2016-09-14, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus

Det är Dyskinesia som är en biverkning av L-dopa som är en medicin mot Parkinsons
https://en.wikipedia.org/wiki/Dyskinesia
2016-09-14, 19:39
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
Gissar postkodlotteriet Bill gjorde väl lite PR för dem runt den tiden, Wallström var väl insyltad där med vid den tiden?

Vad fick Postkodlotteriet ut av att betala Clintons?
Hur mycket fick Clintons?

Som sagt inte mycket skriverier om detta i svensk press.

Dessutom Lyssnar jag nu på "GALNINGEN" Trump.

https://www.youtube.com/watch?v=XuiEd5zFhME

Går man in på 13 min så är det en ganska bra start.
Vid 15 min pratar han sig varm om social trygghet och barnomsorg.
Ja! Vi har en president.
2016-09-14, 19:46
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields

Styrelseledamot och mångfalds-direktör på Postkodlotteriet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in