2009-09-05, 19:44
Medlem
MrSandmans avatar
(Jag sökte, och hittade en jävla massa om Fiedel, men inget om detta...)

Jag skulle vilja ha mer om det här http://fotboll.expressen.se/Allsvenskan/1.1695495/mystisk-spelare-skruvade-in-horna

Det handlar om en fotbollsmatch i en väldigt låg division. Förlorarna anklagar vinnarna för att han använt sig av en utklädd Bajen-spelare, Sebastian Castro-Tello, som hemligt vapen.

Den första frågan blir så klart om någon kan bekräfta att så var fallet?
Den andra frågan: Finns det bilder från spektaklet? Jag börjar skratta bara vid tanken på att en tjomme har lirat fotboll, "iklädd rastamössa, långbyxor och vanliga utomhusskor." Det måste ha varit en rolig syn.
Citera
2009-09-05, 21:37
Medlem
Detta ar sjukt roligt!

En gang i div 7 sa lirade vi mot Erkan Zengins pappas lag fran Fittja, i laget spelade aven, atminstone sas det sa, Erkans brorsa...Vi akte pa stortorsk den gangen och efter matchen satt vi i bastun och planerade att hitta pa att Erkan Zengin hade klatt ut sig och spelat for Fittja i matchen...

Vi gick inte vidare med det med det var roligt att nagon bjuder pa detta nu!

FC Stockholm City maste ju vara riktigt skona som overklagar haha
Citera
2009-09-05, 23:23
Medlem
Får se om sanningen kommer fram, i ett helt lag måste det ju finnas nån som glappar. Samtidigt lär ju Castro åka på straff från Bajen om det visar sig vara sant då han kunde blivit skadad. Rolig grej iallafall, en mystisk rastasnubbe glider in och spelar på proffsnivå.
Citera
2009-09-05, 23:25
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Inte en chans att Castro skulle spela en sån match, löjligt
Citera
2009-09-05, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvarteretgamen
Får se om sanningen kommer fram, i ett helt lag måste det ju finnas nån som glappar. Samtidigt lär ju Castro åka på straff från Bajen om det visar sig vara sant då han kunde blivit skadad. Rolig grej iallafall, en mystisk rastasnubbe glider in och spelar på proffsnivå.

Straffet från Bajen kan han säkert ta, värre blir med straffet från SvFF. Att spela under falsk identitet kan ge lång avstängning. Om det nu är så...
Citera
2016-09-11, 15:14
Medlem
Så här i efterhand kan jag med 100% säkerhet bekräfta att Castro gjorde sig skyldig till detta
Citera
2016-09-11, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WirreStirre
Så här i efterhand kan jag med 100% säkerhet bekräfta att Castro gjorde sig skyldig till detta
Hur löd hans utklädnad då?
Citera
2016-09-13, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdagfadsfgs
Hur löd hans utklädnad då?

Du läste inte första inlägget av TS?
Citera
2016-09-14, 10:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Theholyfather
Du läste inte första inlägget av TS?
Jo? Men stämde de då?
Citera
2016-10-30, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdagfadsfgs
Jo? Men stämde de då?

Han hade inte fotbollskläder på sig, men det var längesen. Minns inte ifall det var just specifikt en rastamössa osv. Kan tillägga att ingen outfit i världen kunde dölja klasskillnaden på planen, såg ut som en pappa som lekte boll med sina kids
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in