Citat:
Ursprungligen postat av
FuckBlash
Kul tråd.
Här lägger man energi på vem av föräldrarna som har förlossningsskador, styvmodersframfall, eller ammningsbesvär och diskuterar detta i en massa sidor. Den ena sursuggan ger sig på den andra och hävdar med en dåres envishet att denna har rätt. Vi vet ju inte ett skit! Eller?
Finns det någon som vet något med bestämdhet eller har en seriös ide om vad som har hänt så lägg in den informationen. All annan spekulation i syfte att bara strö salt i såren på de inblandade tycker jag är onödig.
En familj har mist en medlem och de övriga sörjer i det grövsta. Oavsett hur det har gått till. Så mina vänner, låt oss visa lite respekt.
Ja du, söka efter respekt här på Flashback forum, lycka till med att finna det i detta forum.
Tror knappast att spekulationerna blir färre här för att du tycker det?
Sen kan man väl tycka som man vill, liksom vi alla här har rätt att skriva inom satta regler.
Låt bli att läsa om det känns jobbigt, ett tips i all välmening.
Vad jag tycker är konstigt är att några här ändå verkar tro att de är totalt oskyldiga, trots att nu båda eller åtminstone kvinnan fortsatt är misstänkt. Spekulera o tro är ok, men att så helt o hållet verka tvärsäker på att mamman, pappan inte är kapabla till det ena o det andra för att de verkar så fina, ordningsamma, kärleksamma mot bebisen, fina bilder m.m.
Finns nog inget som kan avgöra vem som är kapabel till mord, finns gott om såna fall i historien.