2016-09-13, 21:59
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
...och just detta som du beskriver är ett stort problem. Nej, de behöver inte mörda sina barn. Men de skadar sina barn ändå, känslomässigt, för att de hellre stirrar in i en skärm än att se sina barn i ögonen. Och det börjar redan på BB. Jag tycker att det är förfärligt!
Det kan du gärna tycka, men min poäng är alltså att postande av bilder på Facebook inte är en indikator på att mammorna mördar sina barn. Alltså är det inte en diskussion för just denna tråd. Starta gärna en tråd i Barn och familj om beteendet istället.
Citera
2016-09-13, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightMeUp80
Kan ju vara lite svårt då bägges FB är borttagna.

Kolla instagram
Hans fb finns kvar!
Citera
2016-09-13, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Hans fb finns kvar!

Ok då missuppfattade jag. Trodde bägges var borta!
Citera
2016-09-13, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Hans fb finns kvar!
Namn?
Citera
2016-09-13, 22:12
Medlem
Jag tycker att det ser ut som att barnets ena öga är lite svullet. . minimalt svullet . kanske ser jag i syne, kanske är det ljuset..
Men barnets högra öga (från skärmen sett) ser svullet ut på flera bilder, och på en del bilder är just det ögat dolt..

Dock lade jag först märke till det i videon, som nu påstås vara filmad dagen innan någon skada ska ha skett (?)

Men innan det syns inte denna minimala svullnad. .

Ser ni det jag ser?
Citera
2016-09-13, 22:14
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjatte534
Namn?
https://www.facebook.com/al*xand*r.qu*ntin *=e
Citera
2016-09-13, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cancancan
Jag tycker att det ser ut som att barnets ena öga är lite svullet. . minimalt svullet . kanske ser jag i syne, kanske är det ljuset..
Men barnets högra öga (från skärmen sett) ser svullet ut på flera bilder, och på en del bilder är just det ögat dolt..

Dock lade jag först märke till det i videon, som nu påstås vara filmad dagen innan någon skada ska ha skett (?)

Men innan det syns inte denna minimala svullnad. .

Ser ni det jag ser?

Tycker inte det ser ut som någon svullnad :/
Citera
2016-09-13, 22:15
Medlem
FuckBlashs avatar
Kul tråd.

Här lägger man energi på vem av föräldrarna som har förlossningsskador, styvmodersframfall, eller ammningsbesvär och diskuterar detta i en massa sidor. Den ena sursuggan ger sig på den andra och hävdar med en dåres envishet att denna har rätt. Vi vet ju inte ett skit! Eller?

Finns det någon som vet något med bestämdhet eller har en seriös ide om vad som har hänt så lägg in den informationen. All annan spekulation i syfte att bara strö salt i såren på de inblandade tycker jag är onödig.

En familj har mist en medlem och de övriga sörjer i det grövsta. Oavsett hur det har gått till. Så mina vänner, låt oss visa lite respekt.
Citera
2016-09-13, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
https://www.facebook.com/al*xand*r.qu*ntin *=e

Kan ej finna honom :/
Citera
2016-09-13, 22:18
Medlem
Spettishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
...och just detta som du beskriver är ett stort problem. Nej, de behöver inte mörda sina barn. Men de skadar sina barn ändå, känslomässigt, för att de hellre stirrar in i en skärm än att se sina barn i ögonen. Och det börjar redan på BB. Jag tycker att det är förfärligt!

Men herregud!!! Du måste vara över 100 år?? Hur lång tid tar det att lägga upp en bild på FB?? Spelar väl ingen roll?? Alla har behov av micropauser! Att lägga upp nåt på FB tar några sekunder. Det är inte konstigare än att man bläddrar i tidning en stund.
Citera
2016-09-13, 22:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Tycker inte det ser ut som någon svullnad :/
Nej, folk kan nog sluta leka fotoanalytiker. För vad som än hänt så är det i alla fall inga synliga tecken på misshandel på någon av bilderna.
Citera
2016-09-13, 22:27
Medlem
albhs avatar
Citat:
Kan ej finna honom :/

Sök på Al*ex Capper på Facebook så är han den förste som dyker upp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto